منزل نو

منزل نو ، وبلاگی برای آنان که همیشه دوست دارند ، منزل خود را به بهترین شکل نو کنند

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

بهترین بازی های موبایلی تفنگی سال 2020

دنبال تجربه بازی های موبایلی تفنگی هستید. عاشق بازی های بکش بکش هستین؟ منم همینطورم. اصلا یه حالی میده وقتی تو بازی همه انرژیت رو تخلیه می کنی. دون دون دون می کشی. خیلی با حاله. اصلا بقیه بازی های دیگه مسخره بازیه بنظرم. یه لیست از بازی های موبایلی تفنگی براتون آماده کردم. سعی کردم بازی هایی باشه که سایت های مطرح معرفی کردن که مستند باشند.

تنوع همیشه باعث افزایش قدرت انتخاب می شود. اما همین تنوع می تواند ، باعث سردرگمی هم شده و ما را در انتخاب بهترین ها دچار وسواس کند. در بین بازی های موبایلی هم ، تنوع بسیار بالایی وجود دارد ، همین مساله باعث می شود که با وسواس بیشتری بازی های موبایلی را انتخاب کنیم. از بین بازی های اندرویدی و موبایلی موجود در جهان ، بازی های تفنگی به دلیل هیجان بسیار بالایی که ایجاد می کنند ، معمولا پر طرفدار تر هستند. طبق آخرین آمار سایت زومیت ، 3 بازی کالاف دیوتی ، پابجی موبایل و فری فایر جزو محبوب ترین بازی های تفنگی موبایلی هستند که آدرنالین خون را تا حد بسیار زیادی بالا می برند. از این رو در ادامه این مطلب به معرفی این 3 بازی و نحوه حرفه ای شدن در آنها می پردازیم.

بازی پابجی موبایل pubg mobile

بازی پابجی موبایل با نام کامل Play Unknown’s Battleground که توسط استودیوی ساخت بازی Tencent Games طراحی شده، توانسته است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

این بازی محبوب و پرطرفدار در گوگل پلی بیش از 110 میلیون بار دانلود شده است و این امر نشان می‌دهد که این بازی,  بازی بسیار جذابی می‌باشد.

معرفی بازی پابجی موبایل

این بازی آنلاین PUBG Mobile  اعتیاد آور به گونه‌ای آغاز می‌شود که شما در حال پرواز بر روی یک نقشه 8 در 8 کیلومتر هستیدبرای شروع هر کجا که خواستید می‌توانید بپرید و با 100 نفر مبارزه کنید اما باید زنده بمانید تا پیروز شوید و برای این پیروزی شما باید به دنبال تجهیزات باشید و اسلحه و سلاح‌های مختلف جمع آوری کنید تا در مبارزه کاملا مجهز باشید.

انتخاب انواع اسلحه‌ها، کلاه‌ها، زره‌ها و کیف‌ها در برد شما می‌تواند بسیار موثر باشدهمانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنیدانواع کلاه، انواع جلیقه و انواع کیف در بازی وجود دارند که به ترتیب از لول 1 تا 3 هستند. در بازی پابجی موبایل برای خرید صلاح و ابزارهای بازی به یوسی نیاز خواهید داشت. خرید یوسی پابجی موبایل ، پول لازم برای خرید این ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد. سایت زومیت در مقاله ای با عنوان خرید یوسی پابجی موبایل در کمتر از 3 دقیقه در ایران موجو، نحوه خرید این واحد پولی بازی را به شما اموزش داده است.

 

 

لباس های بازی پابجی موبایل

لباس های pubg mobile

همچنین سلاح‌های متفاوت بازی را نیز می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید که برخی ساده و برخی کاملا مجهز و پیچیده هستند

 

سلاح های pubg mobile

همچنین در بازی پابجی نقشه‌های مختلفی وجود دارد و از نظر تنوع بسیار خوب روی آن‌ها کار شده استمپ‌ها در این بازی به صورت مسابقه‌ای وجود دارند و یکی از جالب‌ترین مپ‌های بازی, مپ زامبی است که در آن زامبی‌ها از زمین بالا می آیند و شما باید آن‌ها رانابود کنید و این کار باید به صورت دو شب مداوم صورت بگیرد.

معرفی بازی کالاف دیوتی

مهم‌ترین بخش یک بازی چندنفره آنلاین، بخش‌های مختلف قابل بازی و گیم‌پلی آن است که باید از تنوع بالایی برخوردار باشد تا بتواند بازیکنان را سرگرم خود کندبازی آیفون Call of Duty: Mobile دارای بخش‌های مختلف قابل بازی است که توانسته رضایت بازیکن را جلب کند. در این بازی شاهد بخش‌های چندنفره Team Deathmatch ،Domination ،Search & Destroy و Frontline هستیم که جزو استانداردهای بازی‌های چندنفره محسوب می‌شوند.

سلاح های بازی پابجی موبایل

این بخش‌ها در نقشه‌های معروف و متنوع سری بازی‌های Call of Duty قابل بازی هستند که بازیکنان به صورت دو تیم پنج نفره یا به اصطلاح 5v5 با یکدیگر رقابت می‌کنند. نقشه‌های اثر از بازی‌های Modern Warfare و Black Ops به این بازی اضافه شده‌اند که شامل نقشه‌های معروف Hijacked و Crash می‌شوند. نقشه‌های بازی به خوبی برای ۱۰ بازیکن طراحی شده است و بازیکنان رقابت جذاب و مهیجی را با یکدیگر تجربه می‌کنند. بازیکنان در بخش Loadouts می‌توانند سلاح‌های خود را انتخاب کنند و بسته به سلیقه خود سلاح‌های مورد نظر خود را در یک بسته ذخیره کنند. طبق مقاله مقایسه پابجی موبایل و کالاف دیوتی ، دو غول دنیای بازی های موبایلی تفنگی از سایت دیجیاتو ، این بازی و بازی پابجی موبایل جزو محبوب ترین بازی های موبایلی هستند که تا حد زیادی سبک مشابهی دارند

در این میان، رویدادهای گوناگونی به صورت هفتگی در بازی برگزار می‌شود که بازیکن با انجام آنها جوایزی دریافت خواهد کرد. همچنین، بخش Multiplayer سرورهایی پر از بازیکن دارد و بازیکنان بدون مشکل وارد مراحل بازی می‌شوند. البته ناگفته نماند در طول بازی مشاهده شده به دلیل نبود بازیکن، روبات‌هایی جایگزین بازیکن شده و تیم‌ها تکمیل شده است، اما رفته رفته با افزایش بازیکنان حاضر در بازی تعداد روبات‌ها در این بخش کمتر شده است و بازیکنان واقعی بیشتری در بازی حضور دارند. به نظر من بودن روبات در بازی موبایل Call of Duty: Mobile اختلالی در تجربه بازیکن ایجاد نکرده است؛ به این دلیل که زمان انتظار بازیکن برای تکمیل شدن تیم‌ها کاسته می‌شود. از آن طرف سازندگان با استفاده از هوش مصنوعی، روبات‌هایی براساس سطح بازیکنان در مراحل بازی قرار می‌دهند و حتی آنها برای بازیکنان دردسر نیز درست می‌کنند.

معرفی بازی فری فایر free fire

فری فایر، از بهترین بازی های موبایلی اکشن و ماجراجویی داغ برای سیستم عامل های iOS و Android است که بیش از ۴۵۰ میلیون کاربر دارد. این بازی، به طور رسمی در تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۱۷ توسط  Garena منتشر شد.

برای بازی در فری فایر و رفتن به مراحل بالاتر به عنوان یک حرفه ای، باید یک استراتژی عالی و یک شخصیت مناسب داشته باشید. در ادامه شخصیت های بازی فری فایر با توانایی های مختلف آورده شده است. برای هر مأموریت بازی اگر شخصیت صحیحی را انتخاب کنید، می توانید آخرین بازمانده این بازی باشید.

در فری فایر، بازیکنان باید شخصیت های مناسب، با توانایی های منحصر به فرد داشته باشند. این بخش از آموزش بازی Free Fire به شما کمک می کند تا شخصیت های بازی فری فایر را با توجه به توانایی او و برای تقویت مهارت ها و استراتژی های خود انتخاب کنید. با مقایسه بازی پابجی موبایل و کلش آف کلنز ، با بازی فری فایر شما می توانید متوجه شباهت ها و تفاوت های این  بازی های هیجان انگیز شوید.

گیم پلی و داستان بازی فری فایر چطوره؟

بازی زمانی شروع می شود که تصمیم بگیرید جایی که می خواهید رها کنید. پس از آن ، باید وسایلی را که جمع آوری کرده اید را حفظ کنید که بقای شما را آن ها تضمین می کند.  در برخی از مراحل بازی و مناطقی که بازی برای نبرد در پیش روی شما می گذارد نیاز دارید که ازین سلاح ها استفاده کنید و با بقیه ی بازیکنان بجنگید. برای پیدا کردن این سلاح ها باید در جزیره های بزرگ بازی جستجو کنید و در محل های متروک آن اسلحه ها و وسایل لازم برای بقای خود را بیابید.

 

مقایسه بازی فری فایر و کالاف دیوتی ، کدام بازی لذت بخش تر است؟

با توجه به آنکه تعداد بازی های ویدیویی در جهان روز به روز در حال افزایش است و در هر سبک و ژانر خاص بیش از صدها بازی قوی و با کیفیت وجود دارد همواره بین طرفداران بازی های مختلف اختلافاتی بر سر بهتر یا بدتر بودن بازی ها وجود دارد. اگرچه مقایسه بازی های ویدیویی نمی تواند ملاکی مناسبی برای میزان محبوبیت یکی بازی خاص باشد اما منتقدان و گیمرهای حرفه ای از دیدگاه های مختلفی به بازی ها نگاه می کنند. اگرچه انتخاب یک بازی ویدیویی یک امر کاملا سلیقه ای است و نمی توان با صراحت و قاطعیت یک بازی را بهتر از بازی دیگر دانست اما می توان دو بازی فری فای و پابجی موبایل را از جنبه های مختلف مورد بررسی و بحث قرار دارد. این بازی ا را می توان از جهات مختلفی با هم مقایسه کرد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشند.

گرافیک بازی

همانطور که گفته شد سازندگان بازی پابجی موبایل از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 در محصول خود استفاده کرده اند که یکی از بهترین موتورهای گرافیکی دنیای گیمینگ به شمار می رود. در این بازی بازیکنان می توانند از کیفیت بالای تصاویر، افکت های نوری، جلوه های بصری و صحنه های سینمایی نهایت لذت را تجربه کنند. بخش های مختلفی بازی در پابجی موبایل نزدیکی زیادی به حالت طبیعی خود دارند و حالت تصنعی ندارند. گرافیک بازی فری فایر نیز به صورت HD می باشد و بازیکنان قادر هستند که تصاویری خیره کننده و شگفت انگیز را مشاهده کنند و از جزئیات بازی نهایت لذت را ببرند. به صورت کلی می توان گفت از نظر گرافیکی دو بازی می توانند رقابت خوبی باهم داشته باشند و در سخت گیرانه ترین حالت پابجی را برتر دانست.

گیم پلی بازی

شباهت های زیادی بین سبک بازی های فری فای و پابجی موبایل وجود دارد و هر بازیکنی که یکی از این بازی ها را انجام داده باشد مشکلات زیادی برای بازی بعدی نخواهد داشت. بازی پابجی موبایل بیشتر تمرکز خود را بر روی بخش بتل رویال قرار داده است و بخش هایی مانند آرکید اولویت های بعدی هستند. گیم پلی فری فایر نیز جذابیت های بالایی دارد و بازیکنان می توانند به صورت انفرادی و مولتی پلیر بازی کنند. هر کدام از این دو بازی از نظر گیم پلی جذابیت های بالایی برای بازیکنان به همراه دارند و می توانند چالش های مختلفی پیش روی آنها قرار دهند. در هر دو بازی بازیکنان قادر هستند که از امکانات و آپشن های مختلف استفاده کنند و مطابق میل خود سلاح ها، لوازم، تجهیزات و … را سفارشی سازی کنند.

اگرچه هر دو بازی به صورت رایگان برای بازیکنان عرضه شده اند اما برای سفارشی و شخصی سازی کردن نیاز به پرداخت ها درون برنامه ای دارند. بازیکنان با خرید جم فری فایر، خرید CP کال آف دیوتی  و همچنین خرید الماس بازی اقدام به پرداخت های درون برنامه ای در بازی های مورد علاقه خود بکنند و جذابیت ها و چالش های بیشتری را تجربه کنند.

موسیقی و صداگذاری داخل بازی

موسیقی و صداگذاری یکی از مهم ترین فاکتورهای بازیهای بتل رویال و اکشن به حساب می آید و خوشبختانه بازی های فری فایر و پابجی موبایل در این زمینه بسیار خوب عمل کرده اند و سازندگان این بازی ها از موسیقی دانان حرفه ای کمک گرفته اند و بهترین موسیقی های متن را برای این بازی ها طراحی کرده اند. صداگذاری ها نیز به طبیعی ترین حالت ممکن طراحی و ساخته شده اند و صدای شخصیت ها، سلاح ها، تجهیزات و … بسیار نزدیک به حالت طبیعی هستند و می توانند حس و هیجان بازی را به خوبی به گیمرها منتقل کنند.

داستان بازی

از نظر داستان نیز تقریبا هر دو بازی در یک سطح قرار دارند و داستان هر دو بازی در یک محیط مشابه روایت می شود و هدف بازیکنان در هر دو بازی نیز زنده ماند خواهد بود. داستان هر دو بازی از غنا و محتوای بسیار خوبی برخوردار است و می توانند بازیکنان را به خوبی درگیر کنند.

سیستم ارتقای بازی های موبایلی

از نظر سیستم ارتقایی نیز می توان تفاوت های قابل توجهی در این بازی ها مشاهده کرد. در بازی پابجی موبایل سازندگان تمرکز بیشتری بر روی لباس ها، اسکین ها و تم ها دارند و بازیکنان باید بازی را بدون داشتن هیچ گونه سلاحی شروع کنند. همانطور که گفته شد در هر دو بازی بازیکنان با پرداخت های درون برنامه قادر خواهند بود که سلاح ها، شخصیت ها و تجهیزات خودشان را شخصی سازی کنند. بازیکنان می توانند با خرید الماس فری فایر، یو سی پابجی موبایل، خرید سی پی کال آف دیوتی و خرید جم بازی های ویدیویی پرداخت های درون برنامه ای داشته باشند و مطابق میل خود شخصی سازی ها را انجام دهند.

برای خرید یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی ، برای حرفه ای تر بازی کردن کافیست مقاله چطور در کمتر از 3 دقیقه یوسی پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی بخریم از سایت چطور را مطالعه کنید.

بهترین راه خرید یوسی بازی

برای اینکه بازی های موبایلی را با قدرت بازی کنید و بسیار حرفه ای شوید ، لازم است که واحد های پولی بازی ها را خریداری کنید. به این ترتیب می توانید سلاح های حرفه ای بازی ، مپ ها و برخی قابلیت های ویژه بازی را برای خود خریداری کنید. یک گیمر حرفه ای می داند که با در دست داشتن یوسی پابجی می تواند به ساده ترین شیوه ممکن ، بهترین و حرفه ای ترین سلاح ها را خریداری کند و مانند یک حرفه ای ترفندهای عالی را بازی کند. خرید یوسی به صورت دلاری و با در دست داشتن گیفت کارت برای همهه آسان نیست. از این رو لازم است که شما شیوه دیگری را امتحان کنید. زومجی در مقاله ای با عنوان خرید یوسی، الماس و سی پی بازی در کمتر از 3 دقیقه از ایران موجو ، بهترین روش خرید این واحدهای پولی بازی را معرفی کرده است. زومجی سایت ایران موجو را توصیه کرده است چرا که در سریع ترین زمان ممکن و در امنیت کامل یوسی و سی پی مورد نیاز شما را فعال می کنند

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

آموزش بازی پلاتو برای علاقه مندان به بازی های فکری و جذاب

یکی از جذاب ترین بازی های موبایلی که هیچوقت کهنه نمیشه ، بازی پلاتو است. این بازی خودش بازی های متنوعی رو داخلش جا داده. یعنی شما هر روز می تونین یکی از  بازی هاشو حتی به صورت گروهی بازی کنین. بازی های انفردادی و گروهی هم داره. تنوعش به شما حق انتخاب میده.

معرفی بازی پلاتو

بازی  (Plato (Programmed Logic for Automatic Teaching Operations بیشتر از آنکه به عنوان یک بازی شناخته شود به عنوان یک شبکه اجتماعی و پیام رسان همچون واتساپ شناخته می شود. نام این بازی مخفف عبارت (به همراه یکدیگر بازی کنیم) است. در بازی پلاتو افراد می توانند دوستان خود را اضافه کنند، به آنها پیام بدهند و یا آنکه به اتاق های مختلفی ملحق شوند. تفاوت این اپلیکیشن با سایر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی این است که کاربران می توانند علاوه بر چت کردن به صورت خصوصی و گروهی می توانند انواع بازی ها را نیز انجام دهند و لذت ببرند. به صورت کلی می توان بازی Plato را در دسته بازی های  Games & Group Chats قرار داد.

بیاید از بازی‌ها شروع کنیم. در حال حاضر Plato حدود ۴۰ بازی مختلف و متنوع دارد که از بین آن‌ها می‌توان به بازی‌های بسیار محبوبی چون بیلیارد، بولینگ، مافیا، منچ، پوکر و انواع بازی‌های کارتی و دورهمی دیگر اشاره کرد. برخی از این بازی‌ها تنها دو نفره بوده اما بیشتر بازی‌های دیگر از ۳ تا ۹ نفر هم پشتیبانی می‌کنند و در مجموع تعداد بازیکن‌ها و تنظیمات هر کدام به خود بازی بستگی دارد.

اما ویژگی قابل تحسین و ارزشمند پلاتو این است که تقریبا تمامی بازی‌ها خود یک اپلیکیشن کامل با طراحی مناسب و خوب هستند و نقطه ضعف مهمی در طراحی آن‌ها دیده نمی‌شود. البته که باگ‌های عجیب و غریبی گاهی در تجربه بازی‌ها پیش می‌آید اما در مجموع بسیار بهتر از آن است که بخواهید برای هر کدام از این بازی‌ها یک اپلیکیشن جداگانه دانلود و نصب کنید.

از طرفی قابلیت‌های و ویژگی‌های اجتماعی بازی هم در نوع خود عالی و کامل است. به غیر از آنکه می‌توانید گروه‌های مختلف بسازید و دوستان و اعضای خانواده خود را چون تلگرام به آن‌ها دعوت کنید، می‌توانید با غریبه‌ها و افرادی مختلف از سراسر جهان هم بازی کنید. برای این کار کافی است تا یکی از بازی‌ها را از لیست انتخاب کرده، اتاق مورد نظرتان را پیدا کنید تا به راحتی با هزاران آدم دیگر در دنیا که بیشتر آن‌ها هم احتمالا درگیر قرنطینه و ویروس لعنتی کرونا هستند، آشنا شده و بازی کنید.

از آنجایی که یادگیری تمامی بازی‌های Plato احتمالا مدت زمان قابل توجهی به خود اختصاص می‌دهد، تصمیم گرفتیم در ادامه به معرفی و آموزش کوتاه هر کدام از بازی‌ها بپردازیم.

Table Soccer

فکر نمی‌کنم دیگر این بازی پلاتو نیازی به معرفی داشته باشد. احتمالا همه شما Soccer Stars یا بازی‌های مشابه دیگر آن را تجربه کرده باشید. هر تیم مهره‌هایی شبیه توپ هاکی دارد که با کمک حرکت دادن و پرتاب کردن آن‌ها باید به تیم حریف گل بزنید.

Werewolf

ورولف نزدیک‌ترین بازی به همان مافیایی است که در چند سال اخیر به محبوبیتی فراتر از تصور رسیده. قواعد و قانون‌های کلی ورولف با مافیا یکی اما نقش‌های آن متفاوت و کمی پیچیده‌تر است. از آنجایی که بسته به تعداد، نقش‌ها نیز تغییر می‌کند، توضیح همه این نقش‌ها در این مطلب نمی‌گنجد اما پیش از شروع بازی خود ورولف توضیح مختصری از نقش‌تان می‌دهد که آن را حتما مطالعه کنید.

Ocho

اوچو در پلاتو همان بازی معروف Uno است که احتمالا سازندگان به خاطر قوانین کپی‌رایت مجبور به تغییر نام آن شدند. خود بازی اونو هم یک جورایی نسخه خارجی بازی معروف «هفت خبیث» به حساب می‌آید که احتمالا با آن آشنایی دارید اما اگر هیچی از بازی نمی‌دانید، پس حتما مطلب معرفی Uno را بخوانید.

بازی Plato
Pool

دیگر واقعا بیلیارد به معرفی نیاز ندارد. اما در هر صورت حواستان باشد که بیلیارد بازی از نوع ۸ بال است، پس اولین توپی که وارد سوراخ کنید، مشخص می‌کند تا انتهای بازی باید به سراغ توپ‌های تک رنگ بروید یا دو رنگ. البته خود بازی هم در گوشه تصویر به شما این موضوع را یادآوری می‌کند.

Bowling

بولینگ از بیلیارد هم ساده‌تر است. سعی کنید توپ را طوری به سمت پین‌ها پرتاب کنید که همه آن‌ها بیافتند.

Cup Pong

کاپ پنگ یکی از معروف‌ترین بازی‌های دورهمی است که خارجی‌ها در شرایطی خاص (!) آن را بازی می‌کنند، منظورم زمانی است که تعادل چندانی ندارند. هدف بازی ساده است، توپ‌های پینگ پونگ را به داخل لیوان‌ها بیاندازید.

Mini Golf

مینی گلف احتمالا در کنار پوکر، طولانی‌ترین بازی پلاتو است. مثل گلف واقعی باید توپ‌ها را به داخل سوراخ هدایت کنید با این تفاوت که زمین‌های بازی کاملا فانتزی بوده و برای ضربه زدن به توپ‌ها هم نیازی به چوب گلف ندارید.

Plox

پلاکس پلاتو نسخه‌ای ساده از پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تاریخ یعنی تتریس است. در پلاکس باید در رقابت با حریف خود قطعات هم رنگ را در کنار هم قرار دهید و هر کسی که زودتر تمام فضای بازیش اشغال شود، بازنده خواهد بود. خوشبختانه تمامی قطعات پلاکس یک شکل بوده و برای همین به نسبت به تتریس، این بازی کمی آسان‌تر هم است.

Bankroll

گول نام عجیب و غریبش را نخورید، Bankroll نیز همان مونوپلی است که باز هم به خاطر قوانین کپی رایت تغییر اسم و کمی تغییر ماهیت داده. در این بازی درست مثل مونوپلی می‌توانید املاک مختلف را خریداری کنید، آن‌ها را به بازیکن‌های دیگر بفروشید و در انتهای تعدادی راند مشخص برنده بازی کسی است که پول بیشتری داشته باشد.

Ludo

با ساده‌ترین بازی دنیا یعنی همان منچ آشنا شوید. هدف نهایی بازی این است که تمامی مهره‌های خود را زودتر از حریف به خانه‌هایشان برسانید، به همین سادگی.

Basketball

تمام سعیتان را کنید تا توپ را به داخل سبد پرتاب کنید، همین.

بازی Plato
Four in a Row

در این بازی هر بازیکن به نوبت باید یک مهره در زمین بگذارد و اولین کسی که بتواند ۴ مهره در یک راستا (افقی، عمودی و مورب) قرار دهد، برنده بازیست.

Draw Together

همانطور که از اسمش احتمالا حدس زده‌اید، در Draw Together درست مانند بازی معروف پیکشنری باید کلمات خواسته شده را نقاشی کنید تا حریف مقابل شما آن را حدس بزند. اگر تا به حال نام پیکشنری را هم نشنیده‌اید، پس پیشنهاد می‌کنم یک سری هم به مطلب معرفی این بازی در ویجیاتو بزنید.

Sea Battle

سی بتل هم در واقع همان بازی معروف Battleship است که تفاوت زیادی با «تانک‌بازی» خودمان ندارد. هر بازیکن کشتی‌هایش را در یک صفحه به دلخواه خود می‌چیند و با شروع بازی باید حدس بزنید کشتی‌های حریف در چه نقاطی قرار گرفتند و آن‌ها را انتخاب کنید.

Chess

یادگیری شطرنج و حرفه‌ای شدن در آن به هیچ وجه کار آسانی نیست اما خود بازی بسیار معروف‌تر و محبوب‌تر از آن چیزی است که به معرفی کردن نیاز داشته باشد.

Hold’em

اگر به بازی پوکر علاقه داشته باشید، پلاتو به راحتی این فرصت را به شما می‌دهد تا با دوستان و آشنایان خود این بازی به شدت اعتیادآور را تجربه کنید. این تنها مدل پوکر در پلاتو است و اگر پوکر اوماها را بیشتر ترجیح می‌دهید، احتمالا باید به فکر نصب یک اپلیکیشن دیگر باشید.

Dungeon Tales

دانجن تیلز یک بازی D&D ساده است که احتمالا نظر طرفداران این نوع از بازی‌های رومیزی را کمی به خود جلب کند. به طور خلاصه شما و همراهانتان قدم به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌گذارید که داستانش توسط راوی و خود بازی روایت می‌شود. در بسیاری از قسمت‌های این Campaign باید تصمیمات مهمی بگیرید و برای شکست دشمنان و باس فایت‌ها هم تاس می‌ریزید. برای تجربه بهتر این بازی توصیه می‌کنیم که آشنایی نسبتا خوبی با زبان انگلیسی داشته باشید.

Conspiracy

اگر پیش از این بازی رومیزی معروف Avalon یا بازی‌های مشابه دیگر چون Secret Hitler را بازی کرده باشید، کمتر از یک دقیقه زمان می‌برد تا Conspiracy را کامل یاد بگیرید. داستان از این قرار است که شما و همراهنتان جزو یک گروه بسیار مخفی هستید که سرنوشت دنیا و تمام اتفاقاتش در دست شماست. اما در بین شما دو جاسوس هم وجود دارد که هدفشان شکست دادن ماموریت‌های شماست.

به نوبت هر شخصی برای یک ماموریت مشخص باید دو مامور انتخاب کند، اگر مامورهای انتخاب شده جاسوس باشند می‌توانند انتخاب کنند که ماموریت را با موفقیت انجام داده یا آن را خراب کنند. اگر هم شخص انتخاب شده جاسوس نباشد، تنها گزینه ممکن به پایان رساندن ماموریت است. بنابراین بقیه اعضا باید از همین طریق حدس بزنند که جاسوس‌ها چه کسانی هستند تا ماموریت‌ها را به آن‌ها ندهند. اگر سه ماموریت با موفقیت انجام شود، جاسوس‌ها می‌بازند.

Deep Thots

بازی از شما و باقی حریف‌ها سوالاتی را می‌پرسد و در نهایت همه پاسخ‌ها را به بازیکنان نشان می‌دهد تا هر کس به بهترین جواب رای دهد. هر بازیکنی که زودتر به امتیازی مشخص برسد، برنده بازی خواهد بود.

Island

بازی آیلند یا جزیره شباهت بسیاری به مافیا دارد اما به مراتب از آن ساده‌تر و سریع‌تر است. شما و همراهانتان در یک جزیره اسرارآمیز گیر افتاده‌اید و باید هر روز یک شخص را با رای‌گیری دسته جمعی قربانی کنید. برنده نهایی کسی است که در آخر زنده بماند. اما بر خلاف مافیا برای رای‌گیری می‌توانید با دیگر بازیکن‌ها لابی کرده و به آن‌ها به صورت مخفیانه با گزینه Whisper پیام دهید. اما مواظب باشید که آن‌ها احتمالا با چندین نفر دیگر هم برای کشتن شما لابی کرده‌اند.

Dots & Boxes

این بازی نه چندان محبوب پلاتو، نسخه خارجی و بدون تغییر «نقطه‌بازی» است. هر بازیکن باید سعی کنید با وصل کردن نقاط مربع‌هایی درست و آخرین نفری که مربع را کامل کند،‌ امتیاز آن را دریافت می‌کند.

Go Fish

اگر به دنبال یک بازی کارتی ساده و بی‌دردسر می‌گردید، Go Fish یکی از بهترین انتخاب‌ها در پلاتو است. برای برنده شدن در بازی باید هر ۴ خال کارت‌های مختلف را جمع‌آوری کنید. برای همین به نوبت می‌توانید یکی از کارت‌هایی را که در دست دارید،‌ انتخاب کرده و از یکی دیگر از بازیکنان بخواهید که آن کارت را به شما دهند. اگر شخص مورد نظر آن کارت را داشته باشد، باز هم نوبت شما خواهد بود. در غیر این صورت نوبت خود را می‌بازید و ادامه بازی را شخص کناری شما دنبال می‌کند.

Literati

در Literati باید سعی کنید با قرار دادن حروفی که در اختیار دارید، کلمات مختلف بسازید و بخش‌های مختلف جدول را پر کنید. هر حرف و جایگاهی هم امتیاز مشخصی دارد.

بازی Plato
Bullshit

بولشت شباهت بسیاری زیادی به بازی کارتی «بلوف» دارد. در این بازی برای بردن حریفان خود باید زودتر از آن‌ها دست خودتان را خالی کنید. بازی به نوبت از اولین کارت تا آخر و دوباره از اول ادامه می‌یابد و هر کس در نوبتش می‌تواند بلوف بزند یا کارت‌های درستی را روی زمین قرار دهد. برای مثال فرض کنید نفر قبل از شما، دو کارت ۵ زمین می‌گذارد و حالا نوبت شماست تا کارت‌های ۶ خود را روی زمین بگذارید.

انتخاب اینکه چند کارت روی زمین می‌گذارید و آیا این کارت‌ها واقعا ۶ هستند یا نه به خودتان بستگی دارد اما بازیکن‌های دیگر می‌توانند بلوف شما را بگیرند و اگر حق با آن‌ها باشد، تمامی کارت‌های روی زمین مال شما می‌شود و برعکس.

دنبال خرید لپ تاپ گیمیگ و حرفه ای هستی؟ میخوای بهترین مرجع خرید لپ تاپ رو بهت معرفی کنم؟ فروشگاه ژینال محصولاتش رو با قیمت عمده و خیلی مناسب به فروش می رسونه حتما از فروشگاهشون دیدن کنید: خرید لپ تاپ استوک از ژینال

ادرس سایتشونم هست: https://zhinal.com/product-category/stoke-laptop/

 

Zombie!

زامبی یک بازی کارتی سریع و متفاوت است که در آن تنها یک نفر می‌بازد و باقی همه برنده هستند. تعدادی کارت بین همه بازیکنان پخش می‌شود و پس از آن هر بازیکن در نوبتش از نفر سمت راست خود کارت می‌گیرد. اگر دو تا از کارت‌هایی که در دست دارید، یکسان باشند روی زمین گذاشته می‌شوند. اما یک کارت اضافه دیگری هم به نام زامبی در بازی وجود دارد که در انتهای بازی وقتی تمامی کارت‌ها تمام می‌شوند، در دست هر بازیکنی باقی بماند بازنده خواهد بود.

Minesweepers

پلاتو به خوبی توانسته یکی از بازی‌های کلاسیک ویندوز یعنی مین را به یک بازی چند نفره جذاب تبدیل کند. در این بازی شما و حریفانتان با یک صفحه کاشی‌ مانند رو به رو می‌شوید که تعدادی بمب در برخی از خانه‌های آن جاگذاری شده است. همه شما در هر نوبت باید یکی از خانه‌ها را انتخاب کنید و یا با نگه داشتن دست خود، خانه‌ای را که فکر می‌کنید داخلش مین است، با پرچم علامت‌گذاری کنید. در انتهای بازی برنده کسی است که امتیاز بیشتری داشته باشد.

Gin Rummy

یادگیری و به یاد سپردن قوانین جین رامی احتمالا کمی زمان می‌برد اما در عوض این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کارتی دو نفره است که در پلاتو هم به خوبی طراحی شده. در شروع بازی، به هر بازیکن ده کارت داده می‌شود، باقی کارت‌ها در وسط زمین قرار می‌گیرد و یکی از آن‌ها رو می‌شود.

حالا بازیکنان به نوبت باید یکی از کارت‌های وسط یا کارت‌هایی که رو شده را انتخاب کنند و در عوض یکی از کارت‌های خودشان را جای کارت‌هایی بگذارند که رو شده‌اند. باید سعی کنید کارت‌هایی جمع کنید که یک ست یا دنباله را تشکیل می‌دهند. برای مثال سه یا چهار کارت شماره ۵ یک ست را تشکیل می‌دهند و اعداد پشت سر هم از یک نوع نیز دنباله به حساب می‌آیند. کارت‌هایی که در دست دارید و هیچ حالتی تشکیل نمی‌دهند، Deadwood نام دارند.

هر زمانی که مجموع امتیاز کارت‌های Deadwood شما از ۱۰ کمتر شود، می‌توانید با انتخاب گزینه Knock پایین بازی را اعلام کنید. در این حالت همچنان حریف شما یک نوبت دیگر برای بازی کردن دارد اما اگر امتیاز Deadwood شما به صفر برسد (هیچ کارت به جز کارت‌های گروه شده نداشته باشید)، در این حات شما می‌توانید گزینه Go Gin را انتخاب کنید که بازی کامل به پایان رسیده و حریف دیگر فرصتی ندارد. حالا امتیازهای کارت‌هایتان جمع می‌شوند و هر کارت به اندازه عددش امتیاز دارد. هر بازیکنی که زودتر به امتیاز ۱۰۰ برسد، برنده است.

Dice Party

دایس پارتی یکی از ساده‌ترین و شانس‌محورترین بازی‌های پلاتو است. برد و باخت در این بازی دو نفره کاملا به شانس بستگی دارد چرا که شما و حریفتان باید به نوبت ۵ تاس بریزید تا بتوانید ۱۳ ترکیب مختلف تعیین شده را جور کنید. هر کدام از این حالت‌ها امتیاز مخصوصی دارد و در انتها برنده کسی است که امتیاز بالاتری جمع کرده باشد.

Dominoes

اگر بازی‌های فکری را به شانس و اقبال ترجیح می‌دهید، خبر خوب این است که بازی محبوب و قدیمی دومینو هم در پلاتو وجود دارد. در دومینو هر بازیکن تعدادی قطعه در اختیار دارد که به نوبت باید آن‌ها را روی زمین بگذارد. هر قطعه شکلی مانند تاس دارد و دو عدد در در سمت چپ و راست آن نوشته شده، قانون گذاشتن این قطعه‌ها کنار هم این است که از یک طرف عدد مشترکی داشته باشند.

برای مثال اگر حریف شما قطعه ۵-۲ را روی زمین می‌گذارد، شما باید قطعه‌ای را در سمت راست یا چپ آن بگذارید که یک سمت آن عدد ۲ یا ۵ را داشته باشد. اگر هیچ قطعه‌ای با این ویژگی نداشته باشید، بازی به صورت خودکار از قطعات اضافه یکی بر می‌دارد. هدف نهایی بازی این است که خط‌ها و ردیف‌هایی تشکیل دهید که انهای آن‌ها به مضرب ۵ (۵، ۱۰، ۱۵ و..) ختم شود. با تمام شدن قطعه‌ها امتیازها محاسبه می‌شود و هر کس زودتر به امتیاز ۱۰۰ برسد، برنده بازیست.

Checkers

چکرز که البته انگلیسی‌ها به آن Draughts می‌گویند، یکی از بازی‌های رومیزی بسیار قدیمی است که مشابه آن را حتی در سده ۳۰ پیش از میلاد هم می‌توان پیدا کرد. هر بازیکن تعدادی مهره در اختیار دارد که این مهره‌ها تنها می‌توانند به صورت اریب و یک خانه حرکت کنند. هدف بازی حذف کردن تمامی مهره‌های تیم مقابل یا بستن تمامی راه‌های ممکن برای اوست.

اما چطور می‌توانید مهره‌های حریف را از بین ببرید؟ اگر مهره حریف در خانه اریب مجاور یکی از مهره‌های شما قرار بگیرد، با آن مهره می‌توانید از روی مهره دشمن پریده و آن را حذف کنید. یک قابلیت جالب دیگر بازی این است که اگر بتوانید مهره خود را به انتهای زمین حریف برسانید، مهره شما تبدیل به شاه شده که قابلیت‌های بیشتری چون حرکت رو به عقب و پریدن از روی مهره دشمن با وجود یک فاصله بیشتر را هم دارد.

Rock Card

راک کارت نسخه تقلید شده پلاتو از بردگیم بسیار معروف Cards Against Humanity است. تعدادی کلمه و عبارت در اختیار همه بازیکنان قرار می‌گیرد و در هر راند یک کارت رو می‌شود. روی این کارت جمله‌ای نوشته شده که قسمتی از آن خالی است و شما با استفاده از کلمات و عبارت‌های خود می‌توانید آن‌ها را پر کنید.

در هر راند یک نفر به عنوان داور انتخاب می‌شود، کلمات انتخابی شما و حریفانتان به داور داده شده و او بدون اطلاع از آنکه هر کلمه به چه بازیکنی تعلق دارد، بهترین کلمه را انتخاب می‌کند. اکثر کلمات و عبارت‌های بازی بی‌ادبی بوده و هدف هم این است تا جملاتی خنده‌دار و زشت بسازید. برای همین بهتر است برای تجربه بازی دانش بسیار خوبی از زبان انگلیسی داشته باشید.

بازی Plato
Reversi

بازی ریورسی که با نام معروف‌تر اتلو هم شناخته می‌شود، یکی از بازی‌های دو نفره ساده اما فکری است که احتمالا آن را در هر کافه‌ای از شهر تهران پیدا کنید. یکی از بازیکن‌ها مهره سفید و دیگری مهره مشکی را برای بازی انتخاب می‌کند. در شروع ۴ مهره سفید و مشکی در وسط زمین بازی به صورت یک در میان قرار می‌گیرند. به نوبت باید مهره‌های خود را طوری در زمین بازی بگذارید که در انتهای آن سمت مهره رنگ شما قرار داشته باشد.

برای درک بهتر، فرض کنید شما رنگ سفید هستید و نوبت شماست تا مهره‌ای را در زمین بازی قرار دهید. برای این کار باید مهره سفیدتان را در راستای خطی (عمودی، افقی یا اریب) قرار دهید که انتهای دیگر آن خط مهره سفید است. در این صورت تمامی مهره‌های حریف که بین این خط قرار دارند، سفید شده و به مهره شما تبدیل می‌شوند. بازی تا تمام شدن کامل جایگاه‌ها ادامه می‌یابد و در انتها برنده کسی است که تعداد مهره بیشتری داشته باشد.

Spades

اسپیدز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کارتی دنیاست که شباهت زیادی هم به یکی از بازی‌های کارتی معروف در ایران دارد. در اسپیدز دو تیم دو نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند و در هر راند برنده کسی است که بزرگترین کارت را روی زمین گذاشته باشد. اگر کارتی که روی زمین بازی شده را نداشته باشید، می‌توانید از کارت‌های اسپیدز (پیک) استفاده کنید و به اصطلاح کارت زمین را ببُرید.

در اسپیدز همچنین شما و هم تیمی‌تان باید مشخص کنید که حدس می‌زنید چند دست از بازی را برنده می‌شوید. در این زمینه هم بازی قوانین خاص خودش را دارد، برای مثال اگر در شروع بازی Bid را صفر اعلام کنید و حتی یک دست هم برنده شوید، امتیاز منفی خواهید گرفت.

Backgammon

تخته نرد هم احتمالا دیگر نیازی به معرفی و آموزش ندارد. با ریختن تمامی مهره‌ها را به زمین خودتان برسانید و زودتر از حریف آن‌ها را از زمین خارج کنید.

Big Two

این بازی کارتی بیشتر شبیه ترکیبی از قوانین پوکر و بازی‌های دیگر چون بلوف می‌ماند. برای شکست دادن بقیه باید زودتر از آن‌ها دست خود را از کارت خالی کنید. اما قانون گذاشتن کارت‌ها روی زمین تقریبا مانند پوکر می‌ماند. چند حالت تعریف شده: کارت تک، جفت، سه‌تایی، پشت سر هم و حالت‌های دیگر. برای آنکه بتوانید بازی کنید باید کارتی بزرگتر و قوی‌تر از کارت روی زمین بگذارید و در غیر این صورت مجبور هستید نوبت خود را رد کنید.

Smugglers Den

اسماگلرز دن چندان جز بازی‌های محبوب پلاتو به حساب نمی‌آید و راستش را بخواهید ما هم آن را توصیه نمی‌کنیم. در این بازی به نوبت شما و حریفانتان کاپیتان کشتی می‌شوید و باقی بازیکن‌ها باید آیتم‌هایی را برای قاچاق کردن از کشتی انتخاب کنند. برخی از این آیتم‌ها قانونی بوده و برخی دیگر غیر قانونی. اما در هر صورت حتی دروغ گفتن در مورد آیتم‌های قانونی هم جریمه دارد.

در کنار کارت هر کدام از این آیتم‌ها دو عدد نوشته شده، عدد زرد رنگ نشان دهنده ارزش آن کالا بعد از قاچاق کردنش است و عدد قرمز رنگ نشان می‌دهد که اگر کاپیتان مچ شما را بگیرد یا کاپیتان به اشتباه فکر کند آیتم غیرقانونی قاچاق می‌کنید، چه مقدار سکه جریمه می‌شوند.

خود بازی از آنچه به نظر می‌رسد، ساده‌تر است اما معمولا پروسه بازرسی تمامی صندوقچه‌ها توسط کاپیتان آنقدر طول می‌کشد که خیلی از بازیکن‌ها بازی را رها می‌کنند.

Go

گو یک بازی بسیار قدیمی چینی است که به ۲۵۰۰ سال قبل بر می‌گردد. بازی تا حدودی به اتلو شباهت دارد، درست مانند این بازی دو بازیکن با مهره‌ یا سنگ‌های سفید و مشکی با هم رقابت می‌کنند. به نوبت باید در یکی از تقاطع‌های خطوط جدول بازی، مهره خود را قرار دهید. پس از آن دیگر مهره‌های خود را نمی‌توانید حرکت دهید اما اگر مهره یا مهره‌هایی حریف کاملا توسط مهره‌های شما محاصره شوند، تمامی آن‌ها از بازی حذف می‌شوند.

Hearts

اگر شما هم اهل بازی‌های پیش‌فرض خود ویندوز بوده باشید، پس به احتمال زیاد با Hearts کاملا آشنایی دارید. این بازی هم قواعدی تقریبا مشابه با حکم و Spades دارد با این تفاوت که بازی تیمی نیست و اتفاقا باید تلاش کنید که امتیاز کمتری از بقیه حریفان خود بگیرید. به محض اینکه یکی از بازیکنان به امتیاز ۱۰۰ برسد، بازی تمام می‌شود و برنده کسی است که امتیاز کمتری داشته باشد.

در Hearts تمامی کارت‌های هارتز یک امتیاز و Queen از نوع پیک، ۲۳ امتیاز دارد. در شروع بازی نیز باید به انتخاب خودتان سه تا از کارت‌ها را به نفر سمت چپ دهید. در راند بعدی به نفر سمت راستی، راند سوم به نفر جلویی و در آخر هم به خودتان که در واقع کارتی جا‌به‌جا نمی‌شود.

بازی Plato

خوشبختانه Plato کاملا رایگان و روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS هم عرضه شده است و مهم‌تر از همه خبری از فیلتر یا تحریم هم نیست. سیستم درآمدزایی بازی از طریق تبلیغات و پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که در مورد اول باز هم خوشبختانه این تبلیغات آزار دهنده و بیش از حد نیستند و آیتم‌های پولی بازی نیز بیشتر به بنر، قابلیت‌های مخصوص پروفایل و چت و در کل آیتم‌های ظاهری محدود می‌شوند و نخریدن آن‌ها تجربه‌تان از بازی را مختل نمی‌کنند. برای مثال می‌توانید با پرداخت مبلغی مشخص در بازی بسکتبال از توپ آتیشن مخصوص خود استفاده کنید یا به جای چوب بیلیارد با شمشیر نوری استاروارز به توپ‌ها ضربه بزنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

آموزش تغییر صدا در بازی پابجی موبایل از صفر تا صد

سلام دوستان آیا شما هم دوست دارید که در بازی پابجی موبایل صدا را تغییر دهید. آیا صدای پیش فرض بازی برای شما ازار دهنده شده؟

آیا می خواهید روش تغییر صدا در پابجی  را بدانید؟ اگر بله، پس با ما همراه باشید. امروز ما می خواهیم راهنمای تغییر صدا در PUBG را به شما ارائه دهیم. PUBG یکی از محبوب ترین بازی ها برای کاربران اندروید و IOS می‏باشد و طبق گزارشات، پابجی موبایل بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه (به استثنای چین) دارد و از کاربران فعال روزانه در Fortnite نیز پیشی گرفته است.

آیا تغییر صدا در پابجی امکان پذیر است؟

بازی پابجی موبایل از محبوب ترین بازی های اکشن می باشد که هر روز بر طرفداران این بازی اضافه می شود. این بازی دارای ترفندها و تکینیک های خاص خود می باشد که شما می توانید با آموزش بازی پابجی به صورت کامل به آن ها تسلط پیدا کنید. بیشتر شما ممکن است فکر کنید که تغییر صدا در پابجی موبایل ، یک ترفند است و شما باید از برنامه ی خاصی برای تغییر صدا در این بازی استفاده کنید، اما پاسخ خیر است. برنامه ای برای تغییر صدا در PUBG MOBILE برای Android و IOS وجود ندارد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تنظیمات داده های بازی را تغییر جزئی دهید تا بتوانید به راحتی صدای خنده داری را در پابجی موبایل ایجاد کنید. بنابراین اجازه دهید تا راهنمای تغییر صدا در پابجی موبایل را شروع کنیم. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هیچ برنامه ای برای تغییر صدا در PUBG Mobile وجود ندارد، اما هنوز راهی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید صدای خنده دار (شبیه صدای کودک) را در PUBG Mobile دریافت کنید، اما قبل از شروع راهنما، نکاتی و مواردی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید.

آیا تغییر صدا در PUBG یک ترفند است؟

نکاتی جهت تغییر صدا در PUBG Mobile باید رعایت کرد

  • اطمینان حاصل کنید که فقط از نسخه PUBG Mobile استفاده می کنید زیرا این روش با نسخه PC کار نخواهد کرد.
  • از راه اندازی مجدد گوشی خود مطمئن شوید تا بازی در پس زمینه اجرا نشود، زیرا اگر بازی در پس زمینه اجرا شود، این روش به درستی کار نخواهد کرد.
  • مطمئن شوید که باتری گوشی شما بیش از ۶۰٪ شارژ دارد.
  • اطمینان حاصل کنید که برای دانلود فایل تغییر صدا و برخی از برنامه ها که در این فرایند به شما کمک می کند، اتصال اینترنتی فعال در گوشی Android شما وجود دارد.

اکنون فایل تغییر صدا PUBG را از لینک زیر دانلود کنید.

https://www.mediafire.com/file/ba1ahh5syca9f4y/Active.sav/file

  1. پس از آن به برنامه Playstore رفته و برنامه Zarchiver را دانلود کنید.
  2. سپس برنامه Zarchiver را باز کنید و Navigate Towards Download را انتخاب کنید.
  3. اکنون در Download، پرونده ی sav را که باید کپی کنید، مشاهده خواهید کرد.
  4. پس از کپی کردن، حافظه دستگاه را انتخاب کنید.
  5. اکنون به Android> Data> Files بروید. سپس tencent.ig را جستجو کنید.
  6. اکنون ig را باز کرده و سپس از مسیر زیر، Savegames را باز کنید و اکنون پرونده را در آن جای دهید

Files>UE4GAME>Shadowtrackerextra>Shadowtrackerextra>Saved>Savegames>

  1. اکنون ذخیره را بزنید و پابجی را باز کنید. پس از باز کردن PUBG Mobile Head روی Inventory بزنید و سپس ببینید آیا دستورهای صوتی هنوز وجود دارند یا خیر، اگر در دسترس هستند، این بدان معنی است که شما با موفقیت تمام مراحل را انجام داده اید.

پبشنهاد ویژه : خرید یوسی پابجی موبایل بدون پرداخت دلاری در کمتر از 3 دقیقه

 

نسخه های مختلف PUBG MOBILE

 نسخه های مختلف از PUBG MOBILE وجود دارد. مانند نسخه ژاپنی، نسخه چینی و سایر کشورها. اکنون در هند، زبان اصلی بازی و گفتگوی صوتی، انگلیسی است؛ اما وقتی این راهنما را دنبال کنند، به نسخه ژاپنی تغییر می کند که بسیار خنده دار است.

در اصل، این راهنما، صدای پیش فرض را به برخی از زبان های دیگر تغییر می دهد و آن را به صدای خنده داری تبدیل می کند. معمولاً زبان آن به صورت پیش فرض زبان انگلیسی است، اما وقتی از این راهنما استفاده می کنید، زبان هم تغییر می کند و برای همه بسیار خنده دار به نظر می رسد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

چطور در پابجی موبایل روم بسازیم؟

در بازی موبایلی پابجی موبایل علاوه بر همبستگی و مبارزه با بازیکنان تصادفی از طریق اینترنت، می توانید اتاق های دلخواه نیز ایجاد کنید. برای ساخت روم در پابجی موبایل، به یک Room Card نیاز دارید. ساخت اتاق در PUBG Mobile به بازیکنان کمک می کند که نقشه، چشم انداز و تیم ها را تنظیم کنند.

نحوه ساخت روم در پابجی موبایل

آیا در مورد نحوه ساخت روم در پابجی موبایل سؤال دارید؟ در این مطلب ما شما را قدم به قدم راهنمایی می کنیم تا یک اتاق سفارشی در PUBG Mobile ایجاد کنید.

این راهنما حاوی جزئیاتی در مورد چگونگی ساخت یک اتاق برای مسابقات اختصاصی در PUBG Mobile است. اتاق های پابجی موبایل برای میزبانی مسابقات اختصاصی استفاده می شود. بازیکنی که اتاق را ایجاد می کند می‏تواند نقشه، چشم انداز و تیم ها را تنظیم کند. هر کس با شناسه اتاق و رمز عبور می تواند به اتاق بپیوندد.

در PUBG Mobile، جدا از همبستگی و مبارزه با بازیکنان تصادفی از طریق اینترنت، می توانید اتاق های دلخواه نیز ایجاد کنید. برخلاف بازی هایی مانند DOTA 2 و League of Legends، که شما فقط به ۱۰ بازیکن برای یک مسابقه احتیاج دارید، یک مسابقه PUBG Mobile به حدود ۸۰ بازیکن نیاز دارد، بنابراین بیشتر بازیکنان، هرگز نیازی به استفاده از اتاق سفارشی نخواهند داشت. بیشتر اوقات، فقط افرادی که می خواهند به نوعی مسابقات را برگزار کنند، باید از اتاق سفارشی استفاده کنند.

مراحل ساخت اتاق در PUBG Mobile

به منظور ساخت اتاق در PUBG Mobile، به یک Room Card نیاز دارید. هیچ راه دیگری برای ایجاد یک اتاق سفارشی در PUBG Mobile، بدون داشتن کارت اتاق وجود ندارد. خوشبختانه، در PUBG Mobile روش های مختلفی وجود دارد که می توانید کارت اتاق دریافت کنید. بنابراین دریافت کارت اتاق، واقعاً مسئله بزرگی نیست. ابتدا بیایید موجودی خود را در بازی بررسی کنیم. توجه داشته باشید که وقتی از کارت اتاق استفاده می کنید، بلافاصله ناپدید می شود.

مراحل ساخت اتاق در PUBG Mobile

گذرگاه نخبگان رویال (Elite Royale Pass)

Elite Royale Pass، یکی از بهترین مواردی است که می توانید در PUBG Mobile بخرید؛ زیرا می توانید از این طریق اقدام به دریافت کارت Room نمایید. علاوه بر این، شما تمام UC های خود را که قبلاً برای رسیدن به سطح ۱۰۰ استفاده کرده اید، پس از خرید Elite Royale Pass بدست می آورید. این بدان معنی است که شما در واقع فقط باید یک بار اقدام به خرید آن کنید.

بازیکنان، پس از خرید گذرگاه نخبگان رویال یا با عضویت در یک کلن، سطح ۲ یا بالاتر، مجاز به ایجاد اتاق های دلخواه می باشند. اتاق های سفارشی با اخذ کارت اتاق با هر یک از روش های زیر و با پشتیبانی PUBG Mobile ایجاد می شوند:

۱) ساخت روم در پابجی موبایل از گذرگاه نخبگان رویال (Elite Royale Pass)

  -در سطح ۱۴، کارت اتاق ۱ روزه دریافت خواهید کرد.

  -در سطح ۳۷، کارت اتاق ۳ روزه دریافت خواهید کرد.

  -در سطح ۸۵ کارت اتاق ۷ روزه دریافت خواهید کرد.

* شما می توانید تعداد نامحدودی از اتاق ها را تا زمانی که مدت زمان کارت اتاق منقضی شود، ایجاد کنید.

۲) ساخت روم در پابجی موبایل از فروشگاه کلن (Clan):

  1. روی Clan در سمت چپ پایین صفحه شروع، کلیک کنید.
  2. روی فروشگاه کلیک کنید.
  3. روی کارت اتاق، کلیک کنید.
  4. کارت اتاق سفارشی را برای ۳۰۰ امتیاز کلن خریداری کنید.

این کارت اتاق فقط، یک بار استفاده می شود و پس از استفاده از بین می رود.

با داشتن کارت اتاق، بازیکنان می توانند با دنبال کردن این مراحل، اجازه ساخت اتاق در پابجی موبایل را داشته باشند:

از منوی اصلی، روی تنظیمات مسابقه، کلیک کنید:

روی “اتاق” در پایین صفحه، کلیک کنید:

در صفحه بعد، بازیکنان می توانند در اتاق های فعال حرکت کرده و یا با شناسه ی آن اتاق، اتاق خاصی را جستجو کنند.

روی “ایجاد اتاق” در پایین صفحه، کلیک کنید.

یک نام اتاق را وارد کنید، حالت های تیم را تنظیم کرده و نقشه را انتخاب کنید.

با تنظیم یک گذرواژه ی اختیاری که دسترسی به اتاق ها را فراهم می کند، احساس راحتی کنید و برای ایجاد اتاق روی “ایجاد اتاق” کلیک نمایید.

هر بازیکن می تواند با جستجوی شناسه اتاق (نام اتاق) و وارد کردن رمز ورود (در صورت تنظیم بودن)، به اتاق بپیوندد تا بتواند به آن دسترسی داشته باشد.

منبع : https://emojo.ir/made-rome-pubg-mobile/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

بهترین بازی های موبایلی سال 2020 را رایگان بازی کنیم یا پولی؟

بهترین بازی های موبایلی سال 2020 را رایگان بازی کنیم یا پولی؟

آیا می دانید بهترین بازی های موبایلی سال 2020 کدام بازی ها هستند؟ آیا بازی های خوب موبایل ، پولی هستند یا به صورت رایگان هم می توان آنها را بازی کرد؟

لیست بازی های موبایلی هر روز در حال گسترش است . گوشی های موبایل جایگاه بسیار قدرتمندی را در میان گیمرها دارند از این رو تولید کننده های بازی ، روز به روز با تنوع و کیفیت بالاتری به تولید گیم های موبایلی می پردازند. در این مطلب می خواهیم به معرفی 3 بازی موبایلی بپردازیم که سایت نمناک در مقاله مقایسه پابجی موبایل و کالاف دیوتی  ، معرفی کرده است.  این 3 بازی علاوه بر گرافیک زیبا ، جذابیت و هیجان بالا و دسترسی آسان ، به صورت رایگان هم در دسترس هستند و گیمرهای زیادی را به خود جذب کرده اند. با مطالعه این مقاله می توانید با جذاب ترین بازی های موبایلی رایگان آشنا شوید. البته این بازی های به دلیل پرداخت های درون برنامه ای که دارند ، گاهی جزو بازی های پولی به شمار می آیند. برای مثال برای پابجی موبایل به خرید یوسی پابجی نیاز خواهید داشت از همین جهت به نحوی چندان هم رایگان نخواهد بود.

بهترین بازی های موبایلی که قبل از مرگ باید تجربه کرد

از بین بازی های موبایلی ، بازی های زیر ارزش حداقل یکبار تجربه کردن را دارند. دیجیتاتو در مقاله  ای از محبوبیت بالای پابجی موبایل و کالاف دیوتی سخن گفته است .

بازی Call Of Duty

بازی کال آف دیوتی را می توان یکی از بهترین بازی های تاریخ دنیای گیمینگ دانست که در سبک بتل رویال، تیراندازی و اکشن ساخته شده است. این بازی اولین بار در سال 2003 ساخته و عرضه شد و تاکنون بیش از 17 نسخه مختلف از آن منتشر شده است. بازی کال آف دیوتی توسط کمپانی های مطرحی همچون اکتیویژن، اینفینیتی وارد و تری آرچ ساخته و عرضه شده است و هر کدام از نسخه های آن می توانند جذابیت های خاص خود را داشته باشند. بازیکنان در این بازی می توانند با طیف گسترده ای از بازیکنان سراسر جهان به رقابت و مبارزه بپردازند و ماموریت ها و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند. طبق مقاله پابجی موبایل و کالاف دیوتی ، همچنان در راس بازی های موبایلی 2020   از سایت دیجیاتو ، کالاف دیوتی به دلیل ویژگی های زیر از محبوبیت بالایی برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داستان بازی از محتوا و غنای خوبی برخوردار است و بازیکنان می توانند ارتباط خوبی با آن برقرار کنند.
  • گیم پلی بسیار جذاب و اعتیاد آوری دارد و می تواند جذابیت ها و چالش های ویژه ای برای بازیکنان داشته باشد.
  • گرافیک بازی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و تمام بخش های بازی به صورت HD و با تمام جزئیات نمایش داده شده اند.
  • موسیقی ها و صداگذاری های بازی به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده اند و حس و هیجان بازی را به خوبی به بازیکنان منتقل می کنند.
  • بازیکنان قادر هستند با خرید CP کال آف دیوتی پرداخت های درون برنامه ای خود را انجام دهند و بخش های مختلف بازی را شخصی و سفارشی سازی کنند.

بازی پابجی موبایل  و حرفه ای بازی کردن آن با خرید یوسی

یکی دیگر ار بهترین بازی های موبایلی صنعت گیم بدون شک بازی PUBG Mobile است که با وجود سابقه کم توانسته میلیون ها بازیکن از سراسر جهان را به خود جذب کند. این بازی اولین بار در سال 2017 در سبک اکشن و بتل رویال و توسط کمپانی و استودیوی بلو هول ساخته شده و به وسیله کمپانی معروف و مشهور تنسنت گیمز (Tencent Games) منتشر شده است. بازی پابجی موبایل ابتدا برای پلتفرم های مختلف مانند ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر عرضه شد و سپس در سال 2018 برای گوشی های موبایل منتشر شد و با استقبال بی نظیری از سمت بازیکنان مواجه شد. در این بازی بازیکن به همراه 99 نفر دیگر در یک جزیره قرار دارند و باید از تمام امکانات و تجهیزات استفاده کنند تا بتوانند زنده بمانند. آخرین نفری که زنده می ماند برنده بازی خواهد بود. گجت نیوز در مقاله خود با عنوان آخرین آپدیت پابجی موبایل و قابلیت های شگفت انگیز اضافه شده به بازی از ویژگی های بسیار جدید و هیجان انگیز این بازی پرده برداری کرده است. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • بازی از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده کرده است و از بهترین گرافیک ممکن برخوردار است.
  • گیم پلی بازی بسیار جذاب است و بازیکنان قادر هستند از سلاح های مختلف استفاده کنند و چالش های مختلفی را تجربه کنند.
  • موسیقی متن و صداگذاری های بازی بسیار حرفه ای ساخته شده اند و بسیار به حالت طبیعی نزدیک هستند.
  • بازیکنان می توانند از خرید یوسی پابجی موبایل برای شخصی سازی و سفارشی سازی لباس، سلاح، تجهیزات و … استفاده کنند.
  • با خرید یوسی پابجی ، امکانات شگفت انگیزی به این بازی اضافه می شود که هیجان بازی را صد چندان می کند.

 

 

 

 

اگر دوست دارید این بازی را حرفه ای شوید ، پیشنهاد می کنیم مطلب ترفندهای شگفت انگیز پابجی و کالاف دیوتی برای گیمرهای حرفه ای  از  ویرگول را مطالعه فرمائید.

 

 

بازی White Night

بازی وایت نایت یکی از بهترین بازی های سبک اشاره و کلیک است که به وسیله استودیوی بازی سازی Playdigious ساخته و عرضه شده است. اگرچه بازی های داستان محور در سال های اخیر زیاد مورد توجه بازیکنان قرار نگرفته است اما به جرات می توان گفت بازی وایت نایت یکی از بهترین بازی های موبایلی است که صنعت گیم به خود دیده است. در این بازی بازیکن در یک عمارت متروکه قرار خواهد گرفت و چالش ها و هیجانات مختلفی را تجربه خواهد کرد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را بیان کرد:

  • داستان بازی به شدت جذاب و هیجان انگیز است و می تواند هر بازیکنی را به خود جذب کند.
  • بازی دارای یک گرافیک عالی و بی نظیر است و تمام بخش های بازی با جزئیات کامل به تصویر کشیده شده اند.
  • گیم پلی بازی جذابیت های بالایی برای بازیکن دارد و می تواند او را با چالش های متعدد مواجه کند.
  • از نظر موسیقی و صداگذاری نیز بازی وایت نایت وضعیت بسیار مطلوبی دارد و می تواند حس و هیجان بازی را به خوبی منتقل کند.

بازی فری فایر

یکی دیگر از بازی های موبایلی که می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد بازی فری فایر است. این بازی فوق العاده در سبک تیراندازی و اکشن ساخته شده است. کمپانی سازنده این بازی کمپانی  GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED   می باشد و به وسیله 111dots Studio  نیز توسعه یافته است.  در این بازی بازیکنان در یک جزیره حضور دارند و تمام تلاش خود را برای زنده ماندن به کار می گیرند و در نهایت بازیکنی برنده خواهد بود که زنده مانده باشد. بازیکنان در این بازی می تواند از انواع سلاح ها و تجهیزات استفاده کنند و با خرید جم فری فایر برای شخصی سازی و سفارشی کردن امکانات خود اقدام کنند. از مهم ترین ویژگی های بازی می توان موارد زیر اشاره کرد:

  • بازی دارای گرافیک بسیار شگفت انگیز و با کیفیتی است.
  • گیم پلی بازی به شدت اعتیاد آور و جذاب است.
  • تنوع سلاح و تجهیزات در بازی هیجان آن را افزایش داده است.
  • بازی از یک داستان جذاب و پر محتوا برخوردار است.
  • موسیقی و صداگذاری های بازی طبیعی و بی نظیر هستند.

بازی آسفالت 9

مجموعه بازی های آسفالت همواره در بین بازیکنان محبوبیت و جایگاه ویژه ای داشته اند. این بازی ها توسط کمپانی مشهور و خوشنام گیم لافت (Gameloft)  ساخته و عرضه شده اند و عاشقان رانندگی و رالی را به وجود آورده اند. در آسفالت 9 بازیکنان می توانند با طیف گسترده ای از ماشین های بی نظیر و جذاب از برندهای معروفی همچون لامبورگینی، فراری، استون مارتین، پورشه و … وارد مسابقات شوند و لذت و هیجان یک رالی واقعی را تجربه کنند. از مهم ترین ویژگی های این بازی مهیج می توان موارد زیر را نام برد:

  • حضور بیش از 50 ماشین جذاب در بازی.
  • امکان سفارشی سازی و شخصی سازی ماشین ها.
  • بازی دارای گرافیک عالی بوده و تمام بخش های بازی با جزئیات کامل نمایش داده شده است.
  • موسیقی ها و صداگذاری بازی از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است
  • کنترل و گیم پلی بازی از جذابیت بالایی برخوردار است و هر بازیکنی را به وجد می آورد.

بازی کلش آف کلنز

Clash Of Clans یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های استراتژیک صنعت گیم به شمار می رود که به وسیله کمپانی مشهور و محبوب سوپرسل (Supercell) ساخته شده است. این بازی در سال های اخیر همواره در بین پرطرفدارترین بازی های موبایلی قرار گرفته است و تعداد دانلودهای بسیار زیادی داشته است. در این بازیکنان می توانند یک مزرعه و قبیله شخصی برای خود ایجاد کنند و از امکانات و تجهیزات مختلف برای توسعه و محافظت از آن استفاده نمایند. بازیکنان با خرید جم کلش آف کلنز قادر خواهند بود لباس، تجهیزات، امکانات و سلاح های خود را سفارشی سازی کنند و را پرداخت های درون برنامه ای برای توسعه مزرعه خود بهره ببرند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • بازی دارای یک داستان جذاب و هیجان انگیز است.
  • چالش های و مراحل مختلفی پیش روی بازیکنان قرار خواهد گرفت.
  • گیم پلی بازی از جذابیت بالایی برخوردار است.
  • گرافیک، موسیقی متن و صداگذاری های بازی با بالاترین کیفیت ممکن طراحی شده اند.

 

 

سایت کلوب در مقاله با عنوان خرید یوسی پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی از معتبرترین سایت خرید جم ایران موجو ، این سایت را به عنوان بهترین مرجع خرید واحدهای پولی این بازی های معروف ، معرفی کرده است. شما هم می توانید با مراجعه به این سایت مانند یک گیمر حرفه ای ، واحد پولی بازی را بخرید و لذت ببرید.

 

 

                                                  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

پابجی موبایل بهتره یا فری فایر؟ مقایسه دو بازی هیجان انگیز موبایل

اکه شما هم دوست دارید یک بازی موبایلی جذاب رو انتخاب کنید و در اون حرفه ای بشید ، می تونید این مطلب رو تا انتها بخونید. پابجی موبایل و فری فایر رو با هم مقایسه کردیم. چه شود. دو تا بازی هیجان انگیز موبایلی که رقیب ندارند. اگرچه خیلیا کالاف دیوتی و کلش رو هم جزو رقبای این دوبازی می دونند . اما سایت شهر سخت افزار در یک مقاله با عنوان مقایسه بازی کلش آف کلنز و پابجی موبایل، کدام یک هیجان انگیز تر است؟ با قدرت نشون داد که اصلا پابجی رو نباید با کلش مقایسه کرد. پابجی یه چیز دیگست. حالا من بر اساس تجربه خودم و تحقیقاتی که تو نت داشتم ، می خوام پابجی رو با یه رقیب پر قدرت تر مقایسه کنم. در حال حاضر طبق آخرین آمار سایت های ایرانی ، بازی پابجی موبایل و فری فایر دو رقیب خیلی قدرتمند و محبوب در ایران هستند که در ادامه با معرفی هر دو تلاش می کنیم یه مقایسه جذاب رو انجام بدیم.

آیا پابجی و کالاف دیوتی در یک سطح هستند؟

دیجیاتو تو یک مقاله اش با عنوان پابجی موبایل و کالاف دیوتی در راس بازی های موبایلی ، سعی کرده که این دو بازی رو در یک سطح قرار بده. اگرچه دو تاشون بازی های تفنگی و اکشن موبایل هستند و بی شباهت به هم نیستند ، ولی به نظرم قرار دادنشون در یک سطح کار جالبی نیست. خب قضاوتش با شما گیمرهای عزیز. خودتون مطلبش رو بخونین ، ببینید چی گفته.

من در ادامه یه مقایسه جذاب از فری فایر و پابجی بهتون میدم.

مقایسه دو بازی فری فایر و پابجی موبایل

با توجه به آنکه تعداد بازی های ویدیویی در جهان روز به روز در حال افزایش است و در هر سبک و ژانر خاص بیش از صدها بازی قوی و با کیفیت وجود دارد همواره بین طرفداران بازی های مختلف اختلافاتی بر سر بهتر یا بدتر بودن بازی ها وجود دارد. اگرچه مقایسه بازی های ویدیویی نمی تواند ملاکی مناسبی برای میزان محبوبیت یکی بازی خاص باشد اما منتقدان و گیمرهای حرفه ای از دیدگاه های مختلفی به بازی ها نگاه می کنند. اگرچه انتخاب یک بازی ویدیویی یک امر کاملا سلیقه ای است و نمی توان با صراحت و قاطعیت یک بازی را بهتر از بازی دیگر دانست اما می توان دو بازی فری فای و پابجی موبایل را از جنبه های مختلف مورد بررسی و بحث قرار دارد. این بازی ا را می توان از جهات مختلفی با هم مقایسه کرد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشند.

گرافیک

همانطور که گفته شد سازندگان بازی پابجی موبایل از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 در محصول خود استفاده کرده اند که یکی از بهترین موتورهای گرافیکی دنیای گیمینگ به شمار می رود. در این بازی بازیکنان می توانند از کیفیت بالای تصاویر، افکت های نوری، جلوه های بصری و صحنه های سینمایی نهایت لذت را تجربه کنند. بخش های مختلفی بازی در پابجی موبایل نزدیکی زیادی به حالت طبیعی خود دارند و حالت تصنعی ندارند. گرافیک بازی فری فایر نیز به صورت HD می باشد و بازیکنان قادر هستند که تصاویری خیره کننده و شگفت انگیز را مشاهده کنند و از جزئیات بازی نهایت لذت را ببرند. به صورت کلی می توان گفت از نظر گرافیکی دو بازی می توانند رقابت خوبی باهم داشته باشند و در سخت گیرانه ترین حالت پابجی را برتر دانست.

گیم پلی

شباهت های زیادی بین سبک بازی های فری فای و پابجی موبایل وجود دارد و هر بازیکنی که یکی از این بازی ها را انجام داده باشد مشکلات زیادی برای بازی بعدی نخواهد داشت. بازی پابجی موبایل بیشتر تمرکز خود را بر روی بخش بتل رویال قرار داده است و بخش هایی مانند آرکید اولویت های بعدی هستند. گیم پلی فری فایر نیز جذابیت های بالایی دارد و بازیکنان می توانند به صورت انفرادی و مولتی پلیر بازی کنند. هر کدام از این دو بازی از نظر گیم پلی جذابیت های بالایی برای بازیکنان به همراه دارند و می توانند چالش های مختلفی پیش روی آنها قرار دهند. در هر دو بازی بازیکنان قادر هستند که از امکانات و آپشن های مختلف استفاده کنند و مطابق میل خود سلاح ها، لوازم، تجهیزات و … را سفارشی سازی کنند.

اگرچه هر دو بازی به صورت رایگان برای بازیکنان عرضه شده اند اما برای سفارشی و شخصی سازی کردن نیاز به پرداخت ها درون برنامه ای دارند. بازیکنان با خرید جم فری فایر، خرید CP کال آف دیوتی  و همچنین خرید الماس بازی اقدام به پرداخت های درون برنامه ای در بازی های مورد علاقه خود بکنند و جذابیت ها و چالش های بیشتری را تجربه کنند.

موسیقی و صداگذاری

موسیقی و صداگذاری یکی از مهم ترین فاکتورهای بازیهای بتل رویال و اکشن به حساب می آید و خوشبختانه بازی های فری فایر و پابجی موبایل در این زمینه بسیار خوب عمل کرده اند و سازندگان این بازی ها از موسیقی دانان حرفه ای کمک گرفته اند و بهترین موسیقی های متن را برای این بازی ها طراحی کرده اند. صداگذاری ها نیز به طبیعی ترین حالت ممکن طراحی و ساخته شده اند و صدای شخصیت ها، سلاح ها، تجهیزات و … بسیار نزدیک به حالت طبیعی هستند و می توانند حس و هیجان بازی را به خوبی به گیمرها منتقل کنند.

داستان

از نظر داستان نیز تقریبا هر دو بازی در یک سطح قرار دارند و داستان هر دو بازی در یک محیط مشابه روایت می شود و هدف بازیکنان در هر دو بازی نیز زنده ماند خواهد بود. داستان هر دو بازی از غنا و محتوای بسیار خوبی برخوردار است و می توانند بازیکنان را به خوبی درگیر کنند.

سیستم ارتقای بازی

از نظر سیستم ارتقایی نیز می توان تفاوت های قابل توجهی در این بازی ها مشاهده کرد. در بازی پابجی موبایل سازندگان تمرکز بیشتری بر روی لباس ها، اسکین ها و تم ها دارند و بازیکنان باید بازی را بدون داشتن هیچ گونه سلاحی شروع کنند. همانطور که گفته شد در هر دو بازی بازیکنان با پرداخت های درون برنامه قادر خواهند بود که سلاح ها، شخصیت ها و تجهیزات خودشان را شخصی سازی کنند. بازیکنان می توانند با خرید الماس فری فایر، یو سی پابجی موبایل، خرید سی پی کال آف دیوتی و خرید جم بازی های ویدیویی پرداخت های درون برنامه ای داشته باشند و مطابق میل خود شخصی سازی ها را انجام دهند.

جمع بندی نهایی

همانطور که گفته شد از نظر سبک و ژانر بازی می توان فری فایر و پابجی موبایل را شبیه به هم دانست. از نظر داستانی و گیم و پلی و همچنین موسیقی و صداگذاری می توان نقاط ضعف و قوت های خاصی برای هر دو بازی در نظر گرفت اما به صورت کلی این دو بازی نمرات بسیار خوبی از طرف منتقدان و گیمرهای حرفه ای دریافت کرده اند. انتخاب یکی از این دو بازی به عنوان بازی بهتری، لذتبخش تر و هیجان انگیزتر یک امر کاملا سلیقه ای و ذائقه ای می باشد اما می توان گفت که بازیکنان راحت تر می توانند با پابجی موبایل ارتباط برقرار کنند. بازیکنان می توانند برای خرید جم، CP و همچنین خرید الماس بازی به سایت فروشگاهی ایران موجو مراجعه کنند و آنها را با مناسب ترین قیمت ها خریداری نمایند.

منبع این مقایسه هم از مقاله مقایسه بازی پابجی موبایل و فری فایر سایت آی تی رسان هست. بنظرم مطلب جالبی بود گفتم شما هم ازش لذت ببرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind