منزل نو

منزل نو ، وبلاگی برای آنان که همیشه دوست دارند ، منزل خود را به بهترین شکل نو کنند

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

10 گوشی پرفروش آیفون در سال 99

مقاله بررسی پرفروش ترین گوشی های آیفون هاکان موبایل در سال 99 در سایت تدبیر 24 با هدف معرفی محبوب ترین گوشی های آیفون در سال 99 منتشر شد. تدبیر 24 در این مقاله به معرفی گوشی های آیفونی می پردازد که در ایران بسیار محبوب و خوش فروش هستند. و سایت هاکان موبایل را به عنوان مرجع خرید این گوشی ها معرفی نموده است. برای مطالعه جزئیات این مقاله می توانید از طریق لینک مستقیم زیر به سایت تدبیر 24 مراجعه نمایید و ضمن مطالعه مقاله با فروشگاه هاکان موبایل بیشتر آشنا شده و در صورت نیاز به گوشی آیفون به هاکان موبایل مراجعه نمایید

لینک مستقیم: http://tadbir24.ir/fa/news/121485

لطفا با معرفی و اشتراک مقالات هاکان موبایل از ما حمایت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

دلیل افزایش فروش صابون های گیاهی

 

مقاله چرا فروش صابون های گیاهی در بازار در حال رشد است؟ در رسانه فردا نیوز با هدف معرفی مزیت ها و برتری های صابون های گیاهی و خواص معجزه گر آن در زیبایی منتشر شد. در این رسانه مزایا و خواص اعجازانگیز انواع صابون گیاهی برای پوست بیان شد و چند نمونه از صابون ها مانند صابون زردچوبه، عسل، قهوه و گل سرخ معرفی شد تا افراد با شناخت این صابون ها بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.  در این مقاله سیندرلا کالا به عنوان بزرگ ترین مرجع خرید انواع صابون گیاهی سیندرلا معرفی شد. شما هم می توانید با مراجعه به لینک مستقیم زیر، جزئیات این مطلب را بخوانید و با خواص و مزیت های صابون های گیاهی و انواع آن آشنا شوید.

لینک مستقیم: https://bit.ly/3fPbP8N

با همراهی و اشتراک گذاری مطالب این پیج از سیندرلا کالا حمایت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

بهترین سیاست های شرکت ایفون در تولید گوشی موبایل در سال 2020

مقاله تحلیلی سیاست های شرکت آیفون در تولید موبایل در رسانه رجا نیوز با هدف معرفی سیاست های اجرایی شرکت اپل منتشر شد. رجا نیوز در این مطلب به بررسی روش ها و راهکارهای شرکت اپل برای افزایش قدرت برندینگ و فروش اشاراتی داشته است. در این مقاله رجا نیوز به برتری های برند آیفون در میان گوشی های موبایلی اشاره داشته و با بیان این مزیت ها سعی دارد دلیل گران بودن محصولات این برند را در میان سایر برندهای محبوب موبایل نشان دهد.

شما می توانید جزئیات این مطلب بسیار جذاب و تحلیلی را از طریق لینک مستقیم زیر از رسانه رجا نیوز مطالعه نمایید.

لینک مستقیم مطلب: https://bit.ly/36nWqcC

لطفا با معرفی و اشتراک مقالات هاکان موبایل از ما حمایت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

پیش بینی آینده گوشی های موبایل آیفون

مقاله  آیفون، توسعه دهنده  فردای موبایل در رسانه  فردا نیوز با هدف معرفی و تحلیل گوشی های آیفون منتشر شده است. در این مطلب فردا نیوز به بررسی برند آیفون، کارایی و قابلیت های گوشی آیفون، برتری های گوشی های آیفون به نسبت سایر برندها پرداخته است. اگرچه شرکت های زیادی در حال تولید گوشی موبایل هستند و رقبا سرسختی مثل سامسونگ و شیائومی و هواوی در حال رقابت با آیفون هستند. اما این برند با قدرت بسیار زیادی توانسته است جایگاه خود را در میان مشتریان حفظ نماید.

شما می توانید جزئیات این مقاله بسیار خوب را از فردا نیوز و به راحتی از طریق کلیک روی لینک مستقیم زیر مطالعه نمایید.

لینک مستقیم این مطلب:https://bit.ly/2VlWCCw

لطفا با معرفی و اشتراک مقالات هاکان موبایل از ما حمایت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind