منزل نو

منزل نو ، وبلاگی برای آنان که همیشه دوست دارند ، منزل خود را به بهترین شکل نو کنند

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

نشانه گیری دقیق و شلیک اتوماتیک در پابجی موبایل ، حرفه ای بازی کنیم😜

با آموزش تیراندازی در پابجی موبایل (PUBG Mobile)، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. بهترین بازیکنان پابجی موبایل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند.

نحوه تیراندازی در بازی پابجی موبایل

این مطلب حاوی نکاتی در مورد آموزش تیراندازی در پابجی موبایل است. هنگامی که PUBG برای Android و iOS منتشر شد، بازیکنان نگران این بودند که چگونه گیم پلی پابجی با کشیدن و ضربه زدن انجام می شود. توسعه دهندگان (Tencent) قطعاً PUBG را روی تلفن همراه بسیار بصری و آسان تر از سایر سیستم عامل ها ساخته اند. بازی کردن با بازی موبایلی پابجی موبایل می تواند در مقایسه با سایر سیستم عامل ها ساده تر و راحت تر باشد، دقیقاً روشی که توسعه دهندگان آن، در نظر گرفته اند.

با راهنمایی های این مطلب، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. نکات زیر به بازیکنان جدید و با تجربه کمک می کند.

نکاتی در مورد شلیک اتوماتیک و تیراندازی در پابجی موبایل

تغییر کنترل بازی، این امکان را برای بازیکنان فراهم آورده است که از طرح و تنظیم پیش فرض PUBG Mobile فاصله بگیرند، مزایای استفاده از تنظیمات و سفارشی سازی آن ها، با توجه به بهتر شدن سبک بازی و به طور کلی، مهارت بازیکنان است. به طور پیش فرض، دو دکمه برای شلیک وجود دارد، یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست. وجود فقط یک دکمه برای تیراندازی می تواند یک نقص محسوب شود. با رفتن به Settings–Controls—Customize می توانید بازی را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال می توانید هر دکمه را بکشید و در یک موقعیت بهتر قرار دهید. بازیکنان همچنین می توانند وضوح تصویر را کاهش یا افزایش و اندازه هر دکمه را نیز تغییر دهند.

بهترین بازیکنان پابجی موبایل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند؛ در حالی که از از برخورد تصادفی بر روی دکمه های اشتباه نیز جلوگیری می نماید‌.

نکاتی در مورد تیراندازی در پابجی موبایل

چگونه در پابجی موبایل نشانه گیری دقیق تری داشته باشیم؟

برای این که بتوانید به هنگام تیراندازی در PUBG Mobile، نشانه گیری دقیق تری داشته باشید باید از شرایط مختلف شلیک در شرایط مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال حالت اتوماتیک شلیک زمانی استفاده می شود که هدف به شما نزدیک است یا حالت تک تیر برای شلیک به سمت اهدافی است که در فواصل دور قرار دارند.

الگوهای Recoil در تیراندازی پابجی موبیال

فرض کنید با اسلحه ای نقطه مشخصی را نشانه گرفته اید، سپس دست خود را کامل روی ماشه می‌گذارید، شکل و طرحی از گلوله که روی دیوار شکل می‌گیرد به اصطلاح Recoil Pattern نامیده می‌شود. الگوهای Recoil به بازیکنان کمک می کنند تا بهتر هدف خود را نشانه گیری کنند، زیرا می دانند هنگام شلیک به صورت خودکار یا در تک تیر، چقدر سلاح به عقب می رود. از آنجا که هر تفنگ الگوی بازیابی خاص خود را دارد، این امر نیاز به آزمایش و تمرین در حالت Training بازی دارد.

حالت شلیک (Firing) و شلیک اتوماتیک

حالت شلیک (Firing) را بررسی و تنظیم کنید. بسیاری از بازیکنان پابجی موبایل، حالت شلیک یک سلاح را فراموش می کنند. بازیکنان در سیستم عامل های دیگر همیشه مراقب حالت شلیک خود هستند، زیرا این امر می تواند روی دقت هدف گیری، تاثیر قابل توجهی بگذارد. این امر کنترل اسلحه را در هر موقعیت جنگی آسانتر می کند و یکی از ساده ترین راه هایی است که بازیکنان می توانند به راحتی شلیک کنند. از تک تیر، برای تیراندازی از فواصل دور، از شلیک های پشت سر هم برای تیراندازی از فواصل متوسط و از شلیک خودکار برای تیراندازی از فواصل نزدیک استفاده کنید.

تیراندازی در پابجی موبایل: تیراندازی از راه دور

برای تیراندازی به اهداف در فواصل دور، از حالت تک تیر استفاده کنید. در این حالت لگد اسلحه کمتر می شود.

جهت استفاده از هر دو دکمه ی شلیک برای تیراندازی از راه دور، یک انگشت شست برای شلیک باید روی یک دکمه، قرار گیرد و دیگری برای جابجایی دوربین استفاده شود. این امر به ویژه برای دشمنانی که هنگام شلیک شروع به حرکت می کنند بسیار کاربردی است.

تیراندازی در پابجی موبایل: تیراندازی از راه نزدیک

برای تیراندازی به اهداف در فواصل نزدیک، حالت شلیک را بر روی اتوماتیک قرار دهید. در این حالت می توانید در کمترین زمان ممکن تعداد تیر بیشتری به سمت هدف خود شلیک کنید. در فواصل نزدیک، ترجیح این است که شخصیت خود را هنگام شلیک کردن حرکت دهید، مخصوصاً به این دلیل که برخی دشمنان در یک خط مستقیم شلیک می کنند. بعضی اوقات، بازیکنان باید هنگام حرکت شخصیت خود، شلیک کنند.

شلیک به سمت یک هدف در حال حرکت

 هنگام شلیک یا تیراندازی دشمنان در حال حرکت، در صورت ثابت بودن، دوربین را حرکت دهید. زیرا حرکت دوربین، سریعتر از تلاش برای حرکت شخصیت است.

در موارد دیگر، تیرانداز، فقط با حرکت دوربین، بازیکنان را هدف قرار می دهد. با تعیین نقطه ی هدف گیری، مشخص می شود که کدام یک از این دو روش برای تیراندازی بهتر است. راه سوم، انجام هر دو روش، مکث لحظه ای، حرکت دادن شخصیت و تیراندازی یا حرکت دوربین و شلیک به سمت هدف است.

در این مطلب از مجموعه مقالات آموزش بازی سایت ایموجو به آموزش نحوه تیراندازی در بازی پابجی موبایل پرداختیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. همچنین با مراجعه به مجله بازی موبایل ایموجو می توانید از تازه ترین اخبار بازی های روز در دنیا اطلاع پیدا کنید.

منبع : https://emojo.ir/pubg-mobile-shooting/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

خرید یوسی پابجی موبایل در کمتر از 3 دقیقه

برای خرید مستقیم یوسی پابجی موبایل نیاز به نام و شماره کاربری خود در بازی دارید که خیلی ساده و سریع می توایند این اطلاعات را از اموزش زیر بدست آورید.

دریافت نام کاربری و شماره کاربری در بازی پابجی موبایل

۱- خیلی ساده از صفحه اصلی بازی مطابق تصویر روی عکس گوشه تصویر می زنید

۲- در صفحه باز شده  مشاهده می نمایید که شماره کاربری شما نوشته شده و بر روی علامت کوچک سمت راست آن برنید تا شماره کاربری بازی را کپی کند .

۳- در کادر شماره ۳ مشاهده می کنید که نام کاربری شما نوشته شده که باید آن را در سایت ما وارد کنید ( مهم نیست دقیق باشد)

نام کاربری و شماره کاربری به دست آمده را زمانی که این محصول را به سبد خرید اضافه کردید و به صفحه تسویه حساب رفتید از شما پرسید می شود و آن وارد نمایید .

نکته : اعداد شماره کاربری حتما باید دقیق باشد تا سفارش شما در کمتر از ۳ دقیقه انجام شود . 

شما عزیزان می توانید خرید یوسی پابجی موبایل را در ایران موجو به ثبت برسانید.

بازی پابجی موبایل یک بازی جذاب و پرطرفدار در گروه بازی‌های اکشن و بقا می‌باشد. این بازی هم مانند سایر بازی‌های اکشن دیگر تنها یک پیام دارد همه را بکش و خودت زنده بمان! و واقعیت این بازی هم همین است.

شما در این بازی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرید تا همه‌ی افراد موجود در بازی را بکشید و خودتان زنده بمانید. چون آخرین شخصیت زنده مانده در بازی در واقعا همان شخص برنده‌ی بازی خواهد بود. این بازی فضای بسیار جالب و شبه واقعی و البته کاراکترها و شخصیت‌های جالب‌تری دارد و ترکیب طبیعی بودن رفتار شخصیت‌ها و مهیج بودن فضای بازی باعث شده که این بازی طرفداران زیادی از سراسر دنیا داشته باشد.

دانلود و نصب این بازی کاملا رایگان است پس اگر این بازی را تا به حال امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را دانلود کرده و لذت این بازی مهیج را حتما تجربه کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل در ایران موجو

بازی پابجی موبایل که یک بازی رایگان است اما دارای امکانات غیر رایگانی در درون بازی است. یعنی شما برای دسترسی به برخی امکانات مثل اسلحه‌های بیشتر و لباس‌های بهتر و در کل برای شرایط دلخواه‌تر باید مبغی را بپردازید.

شما می‌توانید از فروشگاه ما برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود و خرید محصولات بازی پابجی موبایل  استفاده کنید. قیمت محصولات پابجی موبایل روی خود کالاها درج شده است در وبسایت ما می توانید خرید یوسی پابجی موبایل را با قیمت فوقالعاده انجام دهید.

برای مطلع شدن از آخرین قیمت‌ها و حتی تخفیف‌های کالاهای موجود می‌توانید محصولات را در نوار جستجوی سایت, جستجو کرده و به راحتی آن‌ها را پیدا کنید. به راحتی آن‌ها را خریداری کرده و از بازی خود بیشترین لذت ممکن را ببرید.

فروش جم ارزان خرید یوسی پابجی موبایل بدون پسورد، یوسی پابجی ارزان

بسته های یوسی بازی PUBG MOBILE برای فیسبوک و توییتر و جیمیل قابل خرید هستند.

برای ارتقا و پیشرفت سریعتر و پیشی گرفتن از دوستان و رقیبان خود میتوانید با خرید ارزان یوسی بازی پابجی موبایل از سایت معتبر ایرانموجو(دارای نماد اعتماد) بهره ببرید و به قابلیت های بیشتر و قوی تر این بازی دسترسی پیدا کنید.

فرم اطلاعات تماس را کامل و شماره ها را صحیح وارد کنید تا در صورت وقوع مشکل برای واریز بسته یوسی بازی پابجی موبایل خریداری شده توسط شما ، تیم پشتیبانی خرید بسته جم بتوانند با شما تماس برقرار کنند.

در صورت وقوع هر نوع مشکلی در فرایند خرید جم میتوانید با بخش پشتیبانان آنلاین سایت ویا شماره های ما تماس برقرار کنید ، تا در سریعترین زمان یوسی بازی پابجی موبایل پابجی موبایل بازی شما انجام شود .

درصورت رضایت از قیمت ها و سرعت واریز بسته های خریداری شده به حساب شما ، به محصولات ستاره بدهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

معرفی 20 مدل ساعت هوشمند فوق جذاب در سال 2020 + زنانه و مردانه

ساعت هوشمند مدل های جدیدی از ساعت هستند که با قابلیت های شگفت انگیز خود ، طراحی زیبا و منحصر به فرد و امکانات عالی که به شما می دهند نه تنها کار یک ساعت معمولی را انجام داده بلکه جزو اکسسوری های فوق العاده شیک و خاص هستند. اگر شما هم جزو آدم های خیلی خوش سلیقه هستنید قطعا این مطلب برای شما جذاب خواهد بود.

ساعت های هوشمند ساعت های دیجیتالی هستند که علاوه بر نشان دادن زمان کاربردهای دیگری نیز دارند. ما در مورد ساعت مچی ماشین حساب که در دبستان داشتید صحبت نمی کنیم. این ساعت ها ابزارهای دیجیتالی تمام عیار هستند.

ساعت های هوشمند می توانند برنامه ها را اجرا کنند و انواع رسانه های دیجیتال مانند آهنگ های صوتی یا رادیو را در هدفون پخش کنند. بسیاری از این ساعت ها دارای صفحه نمایش لمسی هستند که به شما امکان می دهد به کارهایی مانند ماشین حساب ، دماسنج ، قطب نما و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

البته بسیاری از ساعت های هوشمند کاملاً دستگاه های مستقل نیستند ، زیرا آن ها فاقد اتصال به اینترنت هستند. اما بسیاری از ساعت ها به گونه ای طراحی شده اند که مستقیماً با دستگاه های دیگر که دارای اتصال به اینترنت هستند ، متصل می شوند.

کاربردهای ساعت های هوشمند

برخی از ساعت های هوشمند به طور خاص برای اهداف خاص مانند ورزش دو و میدانی ساخته شده اند و به شما امکان می دهند زمان ، مسافت و مسیری را که می پیمایید ردیابی کنید. ساعت های هوشمند ویژه ای وجود دارد که به خصوص برای علاقه مندان به قایقرانی ساخته شده و به آن ها کمک می کند متغیرهایی مانند سرعت ، جهت باد و سرعت باد را ردیابی کنند.

واقعیت این است که ساعت های هوشمند مدت طولانی است که در زمره وسایل جانبی گوشی ها قرار گرفته اند. در سال 2002 ، مایکروسافت یک فناوری به نام Smart Personal Object Technology یا SPOT را معرفی کرد که به اصطلاح هوشمند طراحی شده است. ساعت های ساخته شده در اطراف SPOT  در سال 2008 قطع شد ، اما ایده ساعت هوشمند همچنان زنده ماند.

اپل واچ

اپل واچ به مدت طولانی رهبر ساعت های هوشمند بوده است و آخرین سری آن یک ساعت کاملاً مهندسی شده است که با گوشی های اپل کار می کند تا یک تجربه منحصر به فرد را ایجاد کند. ساعت های جدید اپل شامل ویژگی هایی هستند که به شما در زندگی راحت تر کمک می کند ، از جمله اعلان های ضربان قلب که می تواند در مورد مواردی مانند استرس و سایر شرایط به شما هشدار دهد. این کاربردها همچنین شامل تشخیص خطرات احتمالی است ، بنابراین اگر شما در خطر باشید ، ساعت به شما خواهد گفت که به کمک اضطراری احتیاج دارید و شما را به یک مرکز راهنمایی وصل می کند. به علاوه ، شما می توانید به تماس ها پاسخ دهید.

خرید اپل واچ سری 3

ساعت های هوشمند اندروید

ساعت های هوشمند اندروید جایگزینی را برای کسانی که سیستم عامل اپل را ندارند ارائه می دهند. ساعت های هوشمند اندروید سامسونگ با توجه به نیاز شما در طرح های مختلفی عرضه می شوند. ساعت هوشمند Galaxy Fit E با توجه به نیاز دونده ها و ورزشکاران طراحی شده است. این ساعت می تواند ، حتی در زیر آب نیز بخاطر اینکه تا 50 متر در برابر آب مقاوم است همراه شما باشد. این ساعت هوشمند فعالیت و تمرینات شما را ردیابی می کند ، بنابراین می توانید پیشرفت خود را رصد کنید. همچنین خواب شما را ثبت می کند و به شما امکان می دهد سالم تر زندگی کنید. ساعت هوشمند اصلی Galaxy Smart دارای ویژگی های مشابهی است و می توانید از آن برای پرداخت در فروشگاه ها استفاده کنید.

ساعت های هوشمند Garmin یکی دیگر از گزینه های محبوب برای ردیابی اهداف و معیارهای تناسب اندام ، بارگذاری در Garmin Connect ، ارتباطات اجتماعی ، مشاهده برنامه های آموزشی و موارد دیگر است. با استفاده از Vivoactive 3 حتی می توانید موسیقی را از طریق بلوتوث ذخیره و گوش دهید.

بررسی های  ساعت های هوشمند

داشتن یک کامپیوتر مینیاتوری که به دور مچ دست شما بسته شده باشد ، دیگر یک رویا نیست. اپل واچ و سایر گزینه های تولید کنندگان مشهور مانند Fitbit ، سامسونگ ، LG و Fossil سعی در تهیه بهترین ساعت هوشمند دارند. امروزه بهترین مدل های ساعت هوشمند می توانند ترفندهای زیادی مانند جستجو در اینترنت با صدای کاربر ، ردیابی موقعیت مکانی کاربر با GPS یا حتی نظارت بر ضربان قلب کاربر برای محافظت از سلامت کلی آن ها انجام دهند. این موارد احتمالاً در صورت ارتباط با یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار ، به بهترین نحو انجام خواهند شد.

صنعت ساعت هوشمند یک بازار بسیار پویا است که براساس نوآوری های جدیدتر در حال تحول است. یک نمونه ، ردیابی تناسب اندام و سلامتی کاربران است که در نتیجه افزایش آگاهی از سلامتی و تناسب اندام در بین مصرف کنندگان به یکی از مهم ترین عوامل ایجاد رونق ساعت هوشمند تبدیل شده است.

به عنوان مثال ، سری ساعت های اپل 4 اولین ساعت هوشمند است که دارای سنسور ECG است.

راهنمای خرید ساعت های هوشمند

بهترین ساعت هوشمند ساعتی است که با گوشی و نیازهای شما سازگار باشد. در این قسمت مواردی که شما باید قبل از خرید ساعت هوشمند بدانید آمده است.

از نام های بزرگی مانند Apple و Fitbit گرفته تا ساعت سازان سنتی مانند Tag Heuer  و Fossil ، ده ها شرکت در حال ساخت ساعت های هوشمند هستند که اعلان ها ، برنامه ها و موارد دیگر را به مچ دست شما تحویل می دهند. اگر چه ویژگی ها و طراحی ها متفاوت است ، ساعت های هوشمند می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند و زبانه های بهتری را برای سلامتی شما حفظ کنند.

بسیاری از ساعت های هوشمند دارای ویژگی های آمادگی جسمانی مانند سنسور ضربان قلب و GPS هستند. برخی ساعت های هوشمند مانند Apple Watch Series 3  و Series 4 حتی به طور مستقل از یک گوشی کار می کنند اما اکثر آن ها به عنوان دستگاه های همراه طراحی شده اند.

تاریخچه مختصر ساعت های هوشمند

تاریخچه ساعت هوشمند به سال 1972 میلادی برمی گردد که شرکت Hamilton Watch  و Electro Data Inc اولین ساعت دیجیتالی را تولید کردند. سپس در سال 1983 ، شرکت ژاپنی Seiko T001 را منتشر کرد که دارای یک گیرنده تلویزیون قابل حمل بود که به ساعت مرتبط بود و یک صفحه نمایش 1.25 اینچ به دو ناحیه مجزا تقسیم می شد. قسمت بالا برای ویژگی های ساعت استاندارد در نظر گرفته شده بود در حالی که صفحه بزرگ تر برای خروجی فیلم منظور شده بود.

 در سال 1994 ، رونمایی از Timex Datalink  با مایکروسافت همزمان شد و اولین ساعت قادر به بارگیری داده ها از یک کامپیوتر به صورت بی سیم بود. در سال 1998 ، استیو مان اولین ساعت هوشمند لینوکس را طراحی کرد و توسعه داد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

در سال 1999 ، بسیاری از شرکت های برجسته مانند سامسونگ محصولات خود را به عنوان اولین ساعت هوشمند مستقل که قادر به ارتباط با گوشی بود ، تولید کردند. در سال 2000 ، IBM  یک ساعت هوشمند اولیه لینوکس را به نام Watchpad  فاش کرد. یک به روزرسانی به WatchPad ، WatchPad 1.5 وجود داشت که دارای شتاب سنج ، حسگر اثر انگشت و مکانیزم ارتعاش بود.

شرکت های بزرگ فناوری پتانسیل های زیادی در تولید ساعت هوشمند دارند. به طوری که امروزه به سرعت در حال رشد است و اکنون ، صدها مدل ساعت هوشمند وجود دارد که تقاضای میلیون ها مصرف کننده در سراسر جهان را برآورده می کنند.

انواع ساعت هوشمند

هیچ طبقه بندی رسمی برای ساعت های هوشمند وجود ندارد ، آنچه در دسترس است دسته هایی هستند که از اهداف خاص ساعت هوشمند و ترجیحات مصرف کنندگان ناشی می شوند. ساعت های هوشمند بر اساس ویژگی هایی که شامل ظاهر و قیمت می شوند طبقه بندی می شوند. در این رابطه ، ما ساعت های هوشمند را در دسته های زیر قرار دادیم:

ساعت هوشمند و دستبند سلامتی

انواع ساعت هوشمند بر اساس توابع ساعت هوشمند تناسب اندام یکی از سنسورهای استاندارد داخلی است که برای پیگیری فعالیت های زمان واقعی آماده است. این سنسورها شامل یک شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، GPS  و حسگر ضربان قلب هستند. این دسته از ساعت های هوشمند سهم اصلی در رونق ساعت های هوشمند دارند و تعداد زیادی از ساعت های هوشمند در این گروه قرار می گیرند.

بهترین و دوست داشتنی ترین ساعت هوشمند تناسب اندام شامل ، سری ساعت های اپل 4 ، Fitbit Versa  و ساعت ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active هستند. برای خرید این ساعت های هوشمند می توانید به سایت فروشگاه هاکان موبایل مراجعه نمایید.

 ساعت هوشمند مستقل

ساعت هوشمند مستقل از مواردی است که قادر به برقراری تماس مستقیم از ساعت است. ساعت های هوشمند مستقل نام خود را از قابلیت های خود می گیرند. این نوع ساعت های هوشمند معمولاً دارای یک میکروفون ، بلندگو و آنتن هستند. ساعت های هوشمند مستقل شامل ، سری ساعت های اپل 4 ، Zeblaze thor 4 و Lemfo Lem 8 هستند.

این مدل ها برخی از بهترین ساعت های هوشمند مستقل موجود در بازار هستند که امروزه قادر به برقراری تماس و تماس های مستقل و بدون نیاز به اتصال به تلفن هستند.

 ساعت هوشمند کلاسیک

همان طور که از نام آن ها پیداست ، ساعت های هوشمند کلاسیک ساعت های هوشمند با ظاهر ساعت هستند. این نوع ساعت های هوشمند شبیه ساعت های سنتی است. آن ها برای مراسمات رسمی مناسب هستند. آن ها همچنین می توانند برای فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار گیرند.

ساعت سامسونگ Galaxy و Ticwatch C2 دو نمونه بارز از ساعت های هوشمند کلاسیک هستند. این نوع ساعت های هوشمند اغلب دارای پوششی از جنس استنلس استیل ، نقره یا آلومینیوم است.

ساعت هوشمند ورزشی

ساعت هوشمند ورزشی ساعت هوشمند با ظاهری اسپرت است که برای استفاده در فعالیت های ورزشی یا برای استفاده در فضاهای غیررسمی مناسب است. دو نمونه خارق العاده از سری ساعت های اپل 4 و Fitbit Versa است. این نوع ساعت هوشمند دارای وزن سبک است زیرا بدنه آن بیشتر از باندهای ترموپلاستیک و سیلیکون ساخته شده است. برای تهیه ساعت هوشمند ورزشی به سایت فروشگاه هاکان موبایل مراجعه نمایید.

ساعت هوشمند ترکیبی

ساعت هوشمند ترکیبی یا هیبریدی یک ساعت هوشمند با نمایشگر آنالوگ است و همچنین از قابلیت ساعت هوشمند برخوردار است. این نوع ساعت های هوشمند دقیقاً مانند ساعت های سنتی دارای صفحه نمایش آنالوگ است. ساعت هوشمند ترکیبی به دلیل مشاهده های متفاوت از مصرف کنندگان که صفحه نمایش دیجیتال را دوست ندارند تولید می شود. نام های قابل توجهی مانند Fossil  دارای طیف گسترده ای از ساعت های هوشمند هیبریدی کلاسیک خوب است. برخی از بهترین ساعت های هوشمند ترکیبی شامل ، LG Watch W7  و Withings Steel HR Sport  هستند.

خرید ساعت هوشمند در هاکان موبایل

اگر قصد خرید ساعت هوشمند با قابلیت هایی ویژه ای که توجه هر کاربری را به خود جلب می کند دارید ریا، توصیه می کنیم ساعت های هوشمند اپل واچ را خریداری کنید.

توصیه می کنیم که کاربران اندرویدی نیز سامسونگ را انتخاب کنند زیرا هم با Android و هم با iOS سازگار است. اگر چه تقریباً به اندازه اپل واچ ویژگی های زیادی ندارد ، اما قیمت آن ها ارزان تر است.

 اگر شما در حال جستجو برای خرید ساعت های هوشمند هستید ، اما نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید ، یک انتخاب عالی برای شما ساعت های هوشمند شیاومی است. برای خرید ساعت های هوشمند مطابق با نیاز خود می توانید از طریق فروشگاه هاکان موبایل اقدام به خرید کنید.

ساعت هوشمند در هاکان موبایل

سامسونگ یکی از بهترین سازندگان ساعت هوشمند است که در مقابل بزرگ ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار از جمله Apple Watch 5 ،Garmin Fenix 6 و Fitbit Versa 2 در بازار رقابت می کند. این شرکت از سال 2013 اقدام به تولید ساعت های هوشمند واچ سامسونگ کرده است. یک روند جالب در چند سال گذشته این است که حتی اگر تلفن شما در خانه باشد ، می توانید کارهای بیشتر از آنچه انتظار دارید روی مچ دست خود انجام دهید. شما می توانید به وسیله آن موسیقی پخش کنید ، تماس برقرار کنید و حتی از برنامه های تلفن خود اعلان دریافت کنید.

خرید ساعت سامسونگ

اگر امروز به دنبال تهیه ساعت هوشمند هستید ، برند سامسونگ یک انتخاب مناسب است. این ساعت بر روی نرم افزار سفارشی Tizen سامسونگ اجرا می شود ، ساعت هوشمند سامسونگ با گوشی های موبایل Android کاملاً سازگار است. بهترین ساعت هوشمند برای اندروید Samsung Galaxy Watch Active 2است. به اندازه کافی سریع است و شارژ باتری آن بیش از یک روز طول می کشد تا تمام شود. مرتب ترین قسمت ساعت ، صفحه نمایش لمسی در اطراف صفحه نمایش است. پشتیبانی از برنامه ها در مورد واچ سامسونگ کمی محدودتر از سایر گزینه ها است ، اما بسیاری از برنامه های بزرگ مانند WhatsApp ،Instagram و Spotify در این دستگاه ها موجود هستند. در واچ سامسونگ بر خلاف اپل واچ ، شما قادر خواهید بود از این دستگاه ها با دستگاه های اندرویدی استفاده کنید.

اگر شما تصمیم دارید که بهترین ساعت هوشمند سری واچ آیفون را برای استفاده خود تهیه کنید پس از مطالعه این بخش می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از زمان انتشار نسخه اصلی Apple Watch در سال 2015 ، مدل های جدیدی به سرعت در بازار ساعت هوشمند جایگزین شده اند.

روند رشد محصولات سری واچ

پس از مدل اولیه نسخه جدیدی به نام Apple Watch 2 وجود داشت که سریعاً به نفع Apple Watch 3 کنار گذاشته شد. سپس مدل جدید تر Apple Watch 4 به بازار آمد که حسگر جدیدی نیز برای پایش فعالیت قلبی کاربران به آن اضافه شده بود. اخیراً Apple Watch 5 به بازار آمده است که با نمایشگری همیشه روشن معرفی شده است. اپل واچ سری 5 با GPS پیشرفته ترین اپل واچ است که کمپانی تاکنون ساخته است. سری 5 این واچ آیفون نسبت به واچ آیفون های قدیمی تر ، دارای اندازه صفحه نمایش بزرگ تر و پردازنده های سریع تر است. همچنین دارای یک ردیاب عالی است که دارای ویژگی های نظارت بر سلامت است که می تواند در صورت بروز مشکلاتی مانند ضربان قلب نامنظم ، به شما یا عزیزانتان هشدار دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind