دنبال تجربه بازی های موبایلی تفنگی هستید. عاشق بازی های بکش بکش هستین؟ منم همینطورم. اصلا یه حالی میده وقتی تو بازی همه انرژیت رو تخلیه می کنی. دون دون دون می کشی. خیلی با حاله. اصلا بقیه بازی های دیگه مسخره بازیه بنظرم. یه لیست از بازی های موبایلی تفنگی براتون آماده کردم. سعی کردم بازی هایی باشه که سایت های مطرح معرفی کردن که مستند باشند.

تنوع همیشه باعث افزایش قدرت انتخاب می شود. اما همین تنوع می تواند ، باعث سردرگمی هم شده و ما را در انتخاب بهترین ها دچار وسواس کند. در بین بازی های موبایلی هم ، تنوع بسیار بالایی وجود دارد ، همین مساله باعث می شود که با وسواس بیشتری بازی های موبایلی را انتخاب کنیم. از بین بازی های اندرویدی و موبایلی موجود در جهان ، بازی های تفنگی به دلیل هیجان بسیار بالایی که ایجاد می کنند ، معمولا پر طرفدار تر هستند. طبق آخرین آمار سایت زومیت ، 3 بازی کالاف دیوتی ، پابجی موبایل و فری فایر جزو محبوب ترین بازی های تفنگی موبایلی هستند که آدرنالین خون را تا حد بسیار زیادی بالا می برند. از این رو در ادامه این مطلب به معرفی این 3 بازی و نحوه حرفه ای شدن در آنها می پردازیم.

بازی پابجی موبایل pubg mobile

بازی پابجی موبایل با نام کامل Play Unknown’s Battleground که توسط استودیوی ساخت بازی Tencent Games طراحی شده، توانسته است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

این بازی محبوب و پرطرفدار در گوگل پلی بیش از 110 میلیون بار دانلود شده است و این امر نشان می‌دهد که این بازی,  بازی بسیار جذابی می‌باشد.

معرفی بازی پابجی موبایل

این بازی آنلاین PUBG Mobile  اعتیاد آور به گونه‌ای آغاز می‌شود که شما در حال پرواز بر روی یک نقشه 8 در 8 کیلومتر هستیدبرای شروع هر کجا که خواستید می‌توانید بپرید و با 100 نفر مبارزه کنید اما باید زنده بمانید تا پیروز شوید و برای این پیروزی شما باید به دنبال تجهیزات باشید و اسلحه و سلاح‌های مختلف جمع آوری کنید تا در مبارزه کاملا مجهز باشید.

انتخاب انواع اسلحه‌ها، کلاه‌ها، زره‌ها و کیف‌ها در برد شما می‌تواند بسیار موثر باشدهمانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنیدانواع کلاه، انواع جلیقه و انواع کیف در بازی وجود دارند که به ترتیب از لول 1 تا 3 هستند. در بازی پابجی موبایل برای خرید صلاح و ابزارهای بازی به یوسی نیاز خواهید داشت. خرید یوسی پابجی موبایل ، پول لازم برای خرید این ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد. سایت زومیت در مقاله ای با عنوان خرید یوسی پابجی موبایل در کمتر از 3 دقیقه در ایران موجو، نحوه خرید این واحد پولی بازی را به شما اموزش داده است.

 

 

لباس های بازی پابجی موبایل

لباس های pubg mobile

همچنین سلاح‌های متفاوت بازی را نیز می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید که برخی ساده و برخی کاملا مجهز و پیچیده هستند

 

سلاح های pubg mobile

همچنین در بازی پابجی نقشه‌های مختلفی وجود دارد و از نظر تنوع بسیار خوب روی آن‌ها کار شده استمپ‌ها در این بازی به صورت مسابقه‌ای وجود دارند و یکی از جالب‌ترین مپ‌های بازی, مپ زامبی است که در آن زامبی‌ها از زمین بالا می آیند و شما باید آن‌ها رانابود کنید و این کار باید به صورت دو شب مداوم صورت بگیرد.

معرفی بازی کالاف دیوتی

مهم‌ترین بخش یک بازی چندنفره آنلاین، بخش‌های مختلف قابل بازی و گیم‌پلی آن است که باید از تنوع بالایی برخوردار باشد تا بتواند بازیکنان را سرگرم خود کندبازی آیفون Call of Duty: Mobile دارای بخش‌های مختلف قابل بازی است که توانسته رضایت بازیکن را جلب کند. در این بازی شاهد بخش‌های چندنفره Team Deathmatch ،Domination ،Search & Destroy و Frontline هستیم که جزو استانداردهای بازی‌های چندنفره محسوب می‌شوند.

سلاح های بازی پابجی موبایل

این بخش‌ها در نقشه‌های معروف و متنوع سری بازی‌های Call of Duty قابل بازی هستند که بازیکنان به صورت دو تیم پنج نفره یا به اصطلاح 5v5 با یکدیگر رقابت می‌کنند. نقشه‌های اثر از بازی‌های Modern Warfare و Black Ops به این بازی اضافه شده‌اند که شامل نقشه‌های معروف Hijacked و Crash می‌شوند. نقشه‌های بازی به خوبی برای ۱۰ بازیکن طراحی شده است و بازیکنان رقابت جذاب و مهیجی را با یکدیگر تجربه می‌کنند. بازیکنان در بخش Loadouts می‌توانند سلاح‌های خود را انتخاب کنند و بسته به سلیقه خود سلاح‌های مورد نظر خود را در یک بسته ذخیره کنند. طبق مقاله مقایسه پابجی موبایل و کالاف دیوتی ، دو غول دنیای بازی های موبایلی تفنگی از سایت دیجیاتو ، این بازی و بازی پابجی موبایل جزو محبوب ترین بازی های موبایلی هستند که تا حد زیادی سبک مشابهی دارند

در این میان، رویدادهای گوناگونی به صورت هفتگی در بازی برگزار می‌شود که بازیکن با انجام آنها جوایزی دریافت خواهد کرد. همچنین، بخش Multiplayer سرورهایی پر از بازیکن دارد و بازیکنان بدون مشکل وارد مراحل بازی می‌شوند. البته ناگفته نماند در طول بازی مشاهده شده به دلیل نبود بازیکن، روبات‌هایی جایگزین بازیکن شده و تیم‌ها تکمیل شده است، اما رفته رفته با افزایش بازیکنان حاضر در بازی تعداد روبات‌ها در این بخش کمتر شده است و بازیکنان واقعی بیشتری در بازی حضور دارند. به نظر من بودن روبات در بازی موبایل Call of Duty: Mobile اختلالی در تجربه بازیکن ایجاد نکرده است؛ به این دلیل که زمان انتظار بازیکن برای تکمیل شدن تیم‌ها کاسته می‌شود. از آن طرف سازندگان با استفاده از هوش مصنوعی، روبات‌هایی براساس سطح بازیکنان در مراحل بازی قرار می‌دهند و حتی آنها برای بازیکنان دردسر نیز درست می‌کنند.

معرفی بازی فری فایر free fire

فری فایر، از بهترین بازی های موبایلی اکشن و ماجراجویی داغ برای سیستم عامل های iOS و Android است که بیش از ۴۵۰ میلیون کاربر دارد. این بازی، به طور رسمی در تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۱۷ توسط  Garena منتشر شد.

برای بازی در فری فایر و رفتن به مراحل بالاتر به عنوان یک حرفه ای، باید یک استراتژی عالی و یک شخصیت مناسب داشته باشید. در ادامه شخصیت های بازی فری فایر با توانایی های مختلف آورده شده است. برای هر مأموریت بازی اگر شخصیت صحیحی را انتخاب کنید، می توانید آخرین بازمانده این بازی باشید.

در فری فایر، بازیکنان باید شخصیت های مناسب، با توانایی های منحصر به فرد داشته باشند. این بخش از آموزش بازی Free Fire به شما کمک می کند تا شخصیت های بازی فری فایر را با توجه به توانایی او و برای تقویت مهارت ها و استراتژی های خود انتخاب کنید. با مقایسه بازی پابجی موبایل و کلش آف کلنز ، با بازی فری فایر شما می توانید متوجه شباهت ها و تفاوت های این  بازی های هیجان انگیز شوید.

گیم پلی و داستان بازی فری فایر چطوره؟

بازی زمانی شروع می شود که تصمیم بگیرید جایی که می خواهید رها کنید. پس از آن ، باید وسایلی را که جمع آوری کرده اید را حفظ کنید که بقای شما را آن ها تضمین می کند.  در برخی از مراحل بازی و مناطقی که بازی برای نبرد در پیش روی شما می گذارد نیاز دارید که ازین سلاح ها استفاده کنید و با بقیه ی بازیکنان بجنگید. برای پیدا کردن این سلاح ها باید در جزیره های بزرگ بازی جستجو کنید و در محل های متروک آن اسلحه ها و وسایل لازم برای بقای خود را بیابید.

 

مقایسه بازی فری فایر و کالاف دیوتی ، کدام بازی لذت بخش تر است؟

با توجه به آنکه تعداد بازی های ویدیویی در جهان روز به روز در حال افزایش است و در هر سبک و ژانر خاص بیش از صدها بازی قوی و با کیفیت وجود دارد همواره بین طرفداران بازی های مختلف اختلافاتی بر سر بهتر یا بدتر بودن بازی ها وجود دارد. اگرچه مقایسه بازی های ویدیویی نمی تواند ملاکی مناسبی برای میزان محبوبیت یکی بازی خاص باشد اما منتقدان و گیمرهای حرفه ای از دیدگاه های مختلفی به بازی ها نگاه می کنند. اگرچه انتخاب یک بازی ویدیویی یک امر کاملا سلیقه ای است و نمی توان با صراحت و قاطعیت یک بازی را بهتر از بازی دیگر دانست اما می توان دو بازی فری فای و پابجی موبایل را از جنبه های مختلف مورد بررسی و بحث قرار دارد. این بازی ا را می توان از جهات مختلفی با هم مقایسه کرد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشند.

گرافیک بازی

همانطور که گفته شد سازندگان بازی پابجی موبایل از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 در محصول خود استفاده کرده اند که یکی از بهترین موتورهای گرافیکی دنیای گیمینگ به شمار می رود. در این بازی بازیکنان می توانند از کیفیت بالای تصاویر، افکت های نوری، جلوه های بصری و صحنه های سینمایی نهایت لذت را تجربه کنند. بخش های مختلفی بازی در پابجی موبایل نزدیکی زیادی به حالت طبیعی خود دارند و حالت تصنعی ندارند. گرافیک بازی فری فایر نیز به صورت HD می باشد و بازیکنان قادر هستند که تصاویری خیره کننده و شگفت انگیز را مشاهده کنند و از جزئیات بازی نهایت لذت را ببرند. به صورت کلی می توان گفت از نظر گرافیکی دو بازی می توانند رقابت خوبی باهم داشته باشند و در سخت گیرانه ترین حالت پابجی را برتر دانست.

گیم پلی بازی

شباهت های زیادی بین سبک بازی های فری فای و پابجی موبایل وجود دارد و هر بازیکنی که یکی از این بازی ها را انجام داده باشد مشکلات زیادی برای بازی بعدی نخواهد داشت. بازی پابجی موبایل بیشتر تمرکز خود را بر روی بخش بتل رویال قرار داده است و بخش هایی مانند آرکید اولویت های بعدی هستند. گیم پلی فری فایر نیز جذابیت های بالایی دارد و بازیکنان می توانند به صورت انفرادی و مولتی پلیر بازی کنند. هر کدام از این دو بازی از نظر گیم پلی جذابیت های بالایی برای بازیکنان به همراه دارند و می توانند چالش های مختلفی پیش روی آنها قرار دهند. در هر دو بازی بازیکنان قادر هستند که از امکانات و آپشن های مختلف استفاده کنند و مطابق میل خود سلاح ها، لوازم، تجهیزات و … را سفارشی سازی کنند.

اگرچه هر دو بازی به صورت رایگان برای بازیکنان عرضه شده اند اما برای سفارشی و شخصی سازی کردن نیاز به پرداخت ها درون برنامه ای دارند. بازیکنان با خرید جم فری فایر، خرید CP کال آف دیوتی  و همچنین خرید الماس بازی اقدام به پرداخت های درون برنامه ای در بازی های مورد علاقه خود بکنند و جذابیت ها و چالش های بیشتری را تجربه کنند.

موسیقی و صداگذاری داخل بازی

موسیقی و صداگذاری یکی از مهم ترین فاکتورهای بازیهای بتل رویال و اکشن به حساب می آید و خوشبختانه بازی های فری فایر و پابجی موبایل در این زمینه بسیار خوب عمل کرده اند و سازندگان این بازی ها از موسیقی دانان حرفه ای کمک گرفته اند و بهترین موسیقی های متن را برای این بازی ها طراحی کرده اند. صداگذاری ها نیز به طبیعی ترین حالت ممکن طراحی و ساخته شده اند و صدای شخصیت ها، سلاح ها، تجهیزات و … بسیار نزدیک به حالت طبیعی هستند و می توانند حس و هیجان بازی را به خوبی به گیمرها منتقل کنند.

داستان بازی

از نظر داستان نیز تقریبا هر دو بازی در یک سطح قرار دارند و داستان هر دو بازی در یک محیط مشابه روایت می شود و هدف بازیکنان در هر دو بازی نیز زنده ماند خواهد بود. داستان هر دو بازی از غنا و محتوای بسیار خوبی برخوردار است و می توانند بازیکنان را به خوبی درگیر کنند.

سیستم ارتقای بازی های موبایلی

از نظر سیستم ارتقایی نیز می توان تفاوت های قابل توجهی در این بازی ها مشاهده کرد. در بازی پابجی موبایل سازندگان تمرکز بیشتری بر روی لباس ها، اسکین ها و تم ها دارند و بازیکنان باید بازی را بدون داشتن هیچ گونه سلاحی شروع کنند. همانطور که گفته شد در هر دو بازی بازیکنان با پرداخت های درون برنامه قادر خواهند بود که سلاح ها، شخصیت ها و تجهیزات خودشان را شخصی سازی کنند. بازیکنان می توانند با خرید الماس فری فایر، یو سی پابجی موبایل، خرید سی پی کال آف دیوتی و خرید جم بازی های ویدیویی پرداخت های درون برنامه ای داشته باشند و مطابق میل خود شخصی سازی ها را انجام دهند.

برای خرید یوسی پابجی و سی پی کالاف دیوتی ، برای حرفه ای تر بازی کردن کافیست مقاله چطور در کمتر از 3 دقیقه یوسی پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی بخریم از سایت چطور را مطالعه کنید.

بهترین راه خرید یوسی بازی

برای اینکه بازی های موبایلی را با قدرت بازی کنید و بسیار حرفه ای شوید ، لازم است که واحد های پولی بازی ها را خریداری کنید. به این ترتیب می توانید سلاح های حرفه ای بازی ، مپ ها و برخی قابلیت های ویژه بازی را برای خود خریداری کنید. یک گیمر حرفه ای می داند که با در دست داشتن یوسی پابجی می تواند به ساده ترین شیوه ممکن ، بهترین و حرفه ای ترین سلاح ها را خریداری کند و مانند یک حرفه ای ترفندهای عالی را بازی کند. خرید یوسی به صورت دلاری و با در دست داشتن گیفت کارت برای همهه آسان نیست. از این رو لازم است که شما شیوه دیگری را امتحان کنید. زومجی در مقاله ای با عنوان خرید یوسی، الماس و سی پی بازی در کمتر از 3 دقیقه از ایران موجو ، بهترین روش خرید این واحدهای پولی بازی را معرفی کرده است. زومجی سایت ایران موجو را توصیه کرده است چرا که در سریع ترین زمان ممکن و در امنیت کامل یوسی و سی پی مورد نیاز شما را فعال می کنند