منزل نو

منزل نو ، وبلاگی برای آنان که همیشه دوست دارند ، منزل خود را به بهترین شکل نو کنند

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

مشکلات عمده اتصال به اینترنت با گوشی آیفون 📱

برای شما هم پی اومده که گوشی آیفونتون به اینترنت وصل نشه؟ در این مواقع چیکار کردین؟ خواستین موهای خودتون رو بکشین یا جیغ بزنین؟ اخه مگه میشه آیفون با اون عظمتش ، به اینترنت وصل نشه؟؟؟??????

گاهی کاربران آیفون از مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون ?? صحبت می‌کنند. با اینکه این نوع از تلفن همراه، از موارد پر طرفدار است اما مانند هر فناوری دیگری ممکن است با مشکلاتی روبه رو شود. خوب است بتوانیم مشکلات رایجی که به وجود می‌آید را حل کنیم تا بتوانیم از تلفن همراه خود استفاده‌ی بهتری داشته باشیم. در این مطلب به حل مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون با وای فای، همراه اول، ایرانسل و… خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مشکل در اتصال آیفون به شبکه 3G و 4G

در برخی از شرایط مشاهده شده که مشکل اتصال آیفون‌های اپل به شبکه‌های 3G و 4G با یک ریستارت ساده حل می‌شود. از آنجایی که شبکه‌های 3G و 4G مربوط به اتصال دستگاه به موبایل دیتا هستند و با سیم کارت شما ارتباط مستقیمی دارند، حتما باید عدم وجود مشکل در سرویس‌دهی اپراتور خود را نیز بررسی کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم که ابتدا سیم کارت خود را در یک گوشی دیگر مورد آزمایش قرار دهید. چنانچه سیم کارت شما در گوشی دوم به شبکه 3G یا 4G متصل شد، مطمئن خواهیم بود که مشکل از سوی آیفون شماست. بنابراین حال می‌توانیم وارد مرحله بعدی تست شویم.

در مرحله بعد باید بخش تنظیمات یا Settings آیفون خود را بررسی کنید. بدین منظور وارد بخش Settings دستگاه شده و گزینه Cellular را انتخاب نمایید. مطمئن شوید که اتصال شما در این قسمت فعال است. دقت داشته باشید که اگر در حال مسافرت هستید و از کشور خارج شده‌اید باید تنظیمات این بخش را بر روی گزینه Data Roaming قرار دهید. بدین منظور وارد بخش Settings و سپس Cellular شده و گزینه Data Roaming را فعال نمایید. اگر مشکل از موارد نامبرده شده نبود و تنظیمات اولین این بخش از آیفون شما مشکلی نداشت وارد مرحله بعدی شوید. مجددا توصیه می‌کنیم که حتما از سرویس‌دهی اپراتور خود اطمینان حاصل نمایید.

در مرحله بعد باید به روز بودن اطلاعات شبکه حامل یا اپراتور خود را بررسی کنید. در برخی از شرایط ممکن است در شرایطی به روز رسانی‌هایی ارائه شود که دستگاه شما به شبکه اینترنت متصل نیست. در این شرایط شما از به روز رسانی ارائه شده استفاده نکرده‌اید و این موضوع می‌تواند در روند اتصال دستگاه به شبکه‌های ارتباطی اختلال ایجاد کند. به منظور بررسی این موضوع وارد بخش Settings شده و گزینه General و به دنبال آن About را انتخاب کنید. اگر در این قسمت به روز رسانی مشاهده کردید سریعا نسبت به دانلود و نصب آن اقدام کنید. شما با مراجعه به بخش Settings و سپس General و به دنبال آن About قادر خواهید بود که در کنار گزینه Carrier نسخه یا ورژن تنظیمات اپراتور دستگاه خود را مشاهده کنید.

تعمیرات اپل

اما اگر به روز رسانی در این قسمت ارائه نشده بود و یا با نصب آخرین به روز رسانی هم مشکل اتصال آیفون شما به شبکه 3G یا 4G رفع نشد، احتمالا مشکل از سیستم عامل دستگاه شماست. این احتمال وجود دارد که سیستم عامل آی او اس آیفون شما به روز نباشد و منجر به بروز این مشکل گردد. به منظور بررسی این موضوع وارد بخش Settings و سپس General شوید و گزینه Software Updates را انتخاب کنید. در این شرایط پس از مدت زمان کوتاهی دستگاه به روز بودن یا نبودن سیستم عامل خود را گزارش می‌کند. اگر سیستم عامل آی او اس آیفونتان به روز نبود، سریعا نسبت به دانلود و نصب جدیدترین نسخه از آن اقدام کنید.

اگر باز هم مشکلتان برطرف نشده توصیه می‌کنیم که آخرین نسخه از فایل پشتیبان دستگاه خود یا اصطلاح بک‌آپ آن را مجددا بازیابی کنید. در این شرایط احتمالا مشکل مورد نظر رفع می‌شود. اگر با انجام این کار باز هم آیفون شما در اتصال به شبکه 3G یا 4G با مشکل مواجه شد با متخصصین موبایل کمک ارتباط برقرار کنید.

پیشنهاد ویژه : خرید گوشی آیفون با قیمت زیر کل بازار. این تبلیغ نیست حتما قیمت ها را مقایسه کنید.

 

مشکل در اتصال آیفون به شبکه وای‌فای

اگر آیفونتان در اتصال به شبکه وای‌فای با مشکل مواجه شده به راحتی می‌توانید دریابید که آیا مشکل مورد نظر مختص آیفون شماست و یا شبکه وای‌فای مورد نظر مختل شده است. بدین منظور می‌توان سایر دستگاه‌های هوشمند موجود در منطقه را به شبکه وای‌فای متصل کرد و این مورد را بررسی نمود. بنابراین در مرحله نخست از این موضوع مطمئن شوید که آیفون شما در اتصال به شبکه وای‌فای مورد نظر دچار مشکل شده است. پس از بررسی این موضوع و اطمینان حاصل کردن از آن باید چند مرحله را طی کرده و بدین صورت سعی در رفع مشکل ایجاد شده داشته باشید.

مشکل در اتصال آیفون iphone no internet

 

ابتدا وارد بخش Settings آیفون خود شده و گزینه Wi-Fi را انتخاب کنید. روشن بودن اتصال وای‌فای دستگاه خود را مورد بررسی قرار داده و سپس مطمئن شوید که دستگاهتان به شبکه وای‌فای مورد نظر متصل است. همچنین قدرت سیگنال شبکه وای‌فای مورد نظر را هم بررسی کنید. اگر تمامی موارد مورد نظر بررسی شد و مشکلی در آن‌ها وجود نداشت توصیه می‌کنیم که آیفون شبکه وای‌فای مد نظر را از لیست موجود حذف نمایید. این کار با استفاده از انتخاب گزینه Forget Network انجام می‌شود. پس از این کار، آیفون خود را ریستارت نمایید و مجددا به بخش Settings و سپس Wi-Fi مراجعه کنید. در این لحظه بار دیگر به شبکه وای‌فای مورد نظرتان متصل شوید. احتمالا با انجام این کار مشکل عدم اتصال دستگاه به شبکه وای‌فای مقصد رفع می‌شود.

حل مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون با ریستارت کردن

به هنگام وصل نشدن اینترنت آیفون اولین چیزی که به ذهن می‌رسد ری استارت کردن دستگاه است. در بسیاری از مواقع با یک بار خاموش و روشن کردن دستگاه مشکل وصل نشدن اینترنت حل می‌شود. برای این کار دکمه پاور آیفون را نگه دارید تا زمانی که Slide to Power Off ظاهر شود سپس آن را به سمت راست بکشید، دستگاه خاموش می‌شود سپس آن را مجددا روشن کنید. همچنین به بخش تنظیمات رفته و مطتن باشید که داده‌ی تلفن همراه شما روشن است. این موضوع بسیار ساده‌ای است اما ممکن است اتفاق بیفتد.

مشکل اتصال به اینترنت آیفون به علت محدوده جغرافیایی

برای رفع مشکل اتصال به اینترنت آیفون ابتدا باید مطمئن شوید که منبع مشکل شما اتصال دیتا شماست. در صورتیکه اتصال دیتا شما روشن است و در گوشه‌ی بالا و سمت چپ علامت 4G/LTE را نمی‌بینید داده‌ی تلفن همراه شما کار نمی‌کند. البته این ممکن است به دلیل موقعیت مکانی شما هم باشد و یا یک مشکل داخلی در تلفن شما. گاهی هم شاید نماد 4G را ببینید اما باز هم اینترنت کار نکند. در اینصورت با ما همراه باشید تا راه حل وصل نشدن اینترنت آیفون را به شما بگوییم.

گاهی ممکن است اینترنت فقط در یک نرم افزار خاص مثلا واتس اپ و یا سافاری کار نکند. در این صورت راه‌حل‌های این مطلب به درد شما نمی‌خورد. ممکن است این مشکل با نصب مجدد آن برنامه حل شود اما در هر صورت مشکل کلی تلفن شما نیست.

خاموش کردن Wi-Fi Calling برای رفع مشکل وصل نشدن آیفون به اینترنت

برای حل مشکل اتصال به اینترنت آیفون Wi-Fi Calling را خاموش کنید.

Wi-Fi Calling یک ویژگی خوب است که اگر تلفن شما تشخیص دهد که از طریق Wi-Fi مکالمه‌ی بهتری خواهید داشت تماس تلفنی معمولی را به تماس اینترنتی تبدیل می‌کند. اما Calling Wi-Fi در طول عمر خود دارای مشکلات مختلفی بوده است، از جمله کار نکردن، مگر اینکه در حالت هواپیما باشید یا در اتصال همزمان با اتصال به داده‌ها تداخل نداشته باشید.

مساله‌ی بعدی دقیقا مشکل ماست زیرا فعال بودن Wi-Fi Calling ممکن است اجازه ندهد اتصال داده کار کند و بالعکس. بنابراین اگر می‌خواهید از داده‌ی همراه استفاده کنید Wi-Fi Calling را خاموش کنید.

برای انجام این کار به Settings -> Phone -> Wi-Fi Calling رفته و Wi-Fi Calling را خاموش کنید.

وصل نشدن اینترنت آیفون

حل مشکل اتصال آیفون به اینترنت با وارد کردن مجدد سیم کارت

راه بعدی برای حل مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون این است که سیم کارت خود را مجددا وارد کنید.

یکی از اولین مواردی که باید امتحان کنید حذف و نصب مجدد سیم کارت است. اگرچه بعید است که کارت در داخل تلفنتان کثیف یا دارای گرد و غبار باشد، اما نصب مجدد آن تلفن شما را مجبور به خواندن مجدد کارت می‌کند و می تواند داده‌های تلفن همراه را دوباره راه اندازی کند.

وصل نشدن اینترنت آیفون

خب چگونه اینترنت گوشی اپل را فعال کنیم؟ برای انجام این کار طبق مراحل زیر پیش بروید:

آیفون خود را خاموش کنید.

سیم کارت را بردارید.

سیم کارت را دوباره وارد کنید.

تلفن خود را دوباره روشن کنید.

خاموش کردن رومینگ برای رفع مشکل اینترنت گوشی آیفون

برای رفع مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون راه بعدی روشن کردن Data Roaming است.

ممکن است که این روش زیاد مناسب به نظر نرسد اما بسیاری از افرادی که با مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون مواجه شده‌اند، این راه حل قابل اعتماد را پیدا کرده‌اند. گاهی پس از به‌روز رسانی‌های خاص iOS، برخی از دستگاه‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند که باعث شده سیستم عامل هنگام رومینگ هنگ کند.

رفع مشکل اتصال به اینترنت آیفون

اگر فکر می‌کنید با همچین مشکلی روبه رو شده‌اید برای رفع آن به Settings -> Mobile Data -> Mobile Data Options رفته و Data Roaming را روشن کنید. سپس دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

مشکل اینترنت همراه اول آیفون

این راه حل برای یک اشکال موقتی است و امیدواریم با همین روش حل شود اما اگر به خارج از کشور سفر می‌کنید فراموشتان نشود که رومینگ خود را خاموش کنید تا با صورتحساب تلفن نجومی روبه رو نشوید.

اینترنت آیفون قطع شده است؟ تنظیمات شبکه را ریست کنید

اگر با مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون رو به رو هستید و هنوز راه حل مناسبی برای آن پیدا نکرده اید این راه را امتحان کنید.

تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانید. در اینصورت احتمالا در صورتی که مشکلات وای فای هم در دستگاه شما موجود باشد، برطرف شود. برای این کار طبق مراحل زیر پیش بروید.

به Setting بروید.

مشکل اینترنت همراه اول آیفون

به پایین صفحه رفته و وارد منوی General شوید.

اینترنت آیفون قطع شده است

روی گزینه‌ی Reset تپ کنید.

اینترنت آیفون قطع شده است

گزینه‌ی Reset Network Settings را انتخاب کنید.

اینترنت ایفون بالا نمیاد

پسورد خود را وارد کنید.

اینترنت ایفون بالا نمیاد

بر روی Reset Network Settings تپ کنید تا مجوز ریست کردن را به سیستم بدهید.

مشکل اینترنت ایرانسل در آیفون

اینترنت آیفون وصل نمی‌شود؟ حالت هواپیما به شما کمک میکند

اگر همچنان با مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون مواجه هستید این بار حالت هواپیما را در دستگاه خود تغییر دهید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید.

دکمه‌ی اسکرین را به سمت بالا بکشید تا Command Center باز شود.

رفع مشکل lte در ios

Airplane Mode را انتخاب کنید.

رفع مشکل lte در ios

چند لحظه صبر کنید تا رادیوهای آیفون خاموش شود.

مشکل اتصال به اینترنت در ios

دوباره روی نماد Airplane Mode ضربه بزنید.

صبر کنید تا دستگاه دوباره وصل شود.

بروزرسانی Carrier برای حل مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون

مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون مانند مشکل قطع و وصل شدن به هات اسپات آیفون، راه حل‌های زیادی دارد. یکی از این راه‌حل‌ها، چک کردن به روز رسانی‌های Carrier است.

وارد Setting شوید.

مشکل اتصال به اینترنت در ios

وارد منوی General شوید.

مشکل اتصال گوشی آیفون به wifi

وارد منوی About شوید.

مشکل اتصال گوشی آیفون به wifi

چند لحظه صبر کنید. اگر صفحه‌ای با عنوان Carrier Settings Update دریافت کردید روی Update کلیک کنید.

رفع مشکل قطع شدن اینترنت آیفون با بروزرسانی گوشی

اگر به روز رسانی Carrier وجود نداشت برای حل مشکل قطع شدن اینترنت آیفون، به روزرسانی‌های iOS را بررسی کنید.

برای این کار وارد تنطیمات شوید.

مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون

وارد منوی General شوید.

مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون

در زیر General روی Software Update کلیک کنید.

مشکل اینترنت ایرانسل در آیفون

اگر به روزرسانی موجود است، آن را نصب کنید. تلفن شما در طی این فرآیند مجدداً راه اندازی می شود.

چگونه اینترنت آیفون را فعال کنیم؟ با بازگشت به تنظیمات کارخانه

راه حل بعدی برای حل مشکل وصل نشدن اینترنت آیفون تهیه نسخه پشتیبان و تنظیم مجدد کارخانه است. توجه کنید در این روش شما کلیه اطلاعات خود را بر روی گوشی از دست می دهید پس در انتخاب آن دقت نمایید.

iPhone یا iPad خود را به رایانه متصل کنید و یک نسخه پشتیبان از iTunes دستگاه خود ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که یک نسخه پشتیبان رمزگذاری شده ایجاد کرده‌اید. نسخه های پشتیبان رمزگذاری شده  فقط داده‌های Health و Keychain را ذخیره می‌کنند.

مشکل اینترنت ایرانسل در آیفون

پس از اتمام تهیه نسخه پشتیبان، دکمه “Restore Backup” را فشار دهید.

اینترنت ایفون بالا نمیاد

پس از پایان کار بررسی کنید که مشکل حل شده است یا خیر.

استفاده از حالت Like New  برای رفع مشکل اتصال به اینترنت در iOS

می‌توانید تلفن خود را در حالت Like New قرار دهید، که ممکن است برنامه یا خدمتی را که باعث به هم ریختن داده‌های تلفن همراه شما شده است حذف کند. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، حال نسخه پشتیبان تهیه کنید.

وارد Setting شوید.

اینترنت ایفون بالا نمیاد

وارد منوی General شوید.

رفع مشکل اتصال به اینترنت آیفون

روی Reset کلیک کنید.

رفع مشکل اتصال به اینترنت آیفون

روی Erase All Content and Settings تپ کنید.

وصل نشدن اینترنت آیفون

رمز عبور خود را وارد کنید.

وصل نشدن اینترنت آیفون

روی Erase iPhone کلیک کنید.

مشکل اتصال گوشی آیفون به WiFi

اگر گوش آیفون شما به Wifi وصل نمی‌شود نگران نباشید حل این مشکل به پیچیدگی حل مشکل وصل نشدن آیفون به اینترنت همراه نیست و آسان تر از آن است. ما باید همه چیز را بررسی کنیم و تلفن را مجددا راه اندازی کنیم.

وصل نشدن اینترنت آیفون

برای این کار به Settings > Wi-Fi رفته و چک کنید که Wifi شما روشن است و سپس مطمئن شوید که شما به شبکه محلی خودتان متصل هستید. (به هیچ عنوان نباید به شبکه‌های ناشناس متصل شوید و اگر این اتفاق افتاده است همین حالا اتصال را قطع کنید) اگر این موارد صحیح هستند شما با یک دستگاه دیگر اتصال شبکه‌ی خود را بررسی کنید اگر با دستگاه دیگر هم اتصال برقرار نبود مشکل از گوشی شما نیست و باید مودم شما بررسی شود و یا با ارائه دهنده‌ی پهنای باند خود تماس بگیرید.

اگر مشکل از تلفن شما بود یک بار آن را Reboot کرده و مجددا از طریق Setting>Wifi اقدام به روشن کردن Wifi کنید.

پاک کردن پروفایل VPN برای مشکل اتصال آیفون به اینترنت

این روش حل کردن مشکل اتصال آیفون به اینترنت برای زمانی است که از VPN استفاده می‌کنید.

به Setting گوشی خود رفته و سپس در منوی General وارد قسمت VPN شوید.

رفع مشکل lte در ios

در صفحه‌ی مربوط به VPN به قسمت Profile رفته و تمام موارد موجود را پاک کنید.

گوشی آیفون خود را خاموش کرده و پس از 10 ثانیه مجددا آن را روشن کنید و ببینید مشکل اینترنت همراه اول آیفون حل شده است یا خیر.

وصل نشدن آیفون به اینترنت ایرانسل و همراه اول

گاهی در گوشی آیفون با مشکل وصل نشدن گوشی به اینترنت همراه اول و ایرانسل روبه رو می‌شویم برای حل این مشکل به صورت زیر اقدام کنید.

به قسمت Setting رفته و وارد منوی Cellular  شوید سپس گزینه Cellular Data Option را انتخاب کنید.

وصل نشدن آیفون به اینترنت همراه اول

حال بر روی  Cellular Data Network ضربه بزنید.

وصل نشدن آیفون به اینترنت همراه اول

حال برای رفع مشکل اینترنت ایرانسل در آیفون در صفحه Cellular Data Network بر روی Reset Setting ضربه بزنید.

قیمت گوشی آیفون 8 در سال 99

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

گوشی آیفون بهتر است یا گوشی سامسونگ؟

در هنگام خرید گوشی ، اولین سوالی که ممکن است ذهن شما را مشغول کند این است که کدام برند بهتر است. دو برند آیفون و سامسونگ همواره در رقابت بسیار بالایی بوده اند. رقابت گوشی های اندرویدی با IOS همواره نفس گیر بوده است. در این مقاله به مقایسه این دو برند معتبر می پردازیم تا شما هم بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و قابلیت نمایشگر همیشه روشن 

صفحه‌نمایشی که سامسونگ برای گلکسی اس 8 در نظر گرفته، یک نمایشگر 5.8 اینچی و از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) است که از قابلیت “نمایشگر همیشه روشن” یا همان “Always On Display” پشتیبانی می‌کند. اما در سمت مقابل صفحه‌نمایش آیفون 7 اپل 4.7 اینچی بوده و از نوع IPS LCD است. بنابراین نمایشگر بزرگ‌تر و پشتیبانی از قابلیت “نمایشگر همیشه روشن” از دیگر برتری‌های پرچمدار سامسونگ نسبت به آیفون 7 محسوب می‌شوند.

وضوح تصویر و تراکم پیکسلی

مسئله بعدی که بی‌شک گلکسی اس 8 را از آیفون 7 برتر می‌کند، وضوح تصویر و تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش است. نمایشگر 5.8 اینچی گلکسی اس 8 سامسونگ وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل را به همراه دارد. این موضوع سبب شده که تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش این گوشی به چیزی در حدود 570 پیکسل در هر اینچی برسد.

اما در سمت مقابل صفحه‌نمایش 4.7 اینچی آیفون 7 وضوح تصویر 1334 در 750 پیکسل را ارائه می‌کند که سبب شده تراکم پیکسلی آن به 326 پیکسل در هر اینچ برسد. بنابراین اگر به وضوح تصویر و تراکم پیکسلی نمایشگر گوشی اهمیت می‌دهید، عجیب است که به دنبال آیفون 7 اپل باشید!

نسبت نمایشگر به بدنه

یکی دیگر از اصلی‌ترین مسائلی که جلوه خاصی به گلکسی اس 8 سامسونگ بخشیده است، مربوط به نسبت صفحه نمایش به بدنه آن می‌شود. صفحه نمایش 5.8 اینچی این اسمارت‌فون چیزی در حدود 83.6 درصد از پنل جلویی آن را در بر می‌گیرد. این موضوع در حالی است که صفحه‌نمایش 4.7 اینچی آیفون 7 اپل چیزی در حدود 65.6 درصد از پنل جلویی دستگاه را احاطه کرده است. نسبت نمایشگر به بدنه بالای گلکسی اس 8 یکی از ویژگی‌های بسیار جالب و برتر آن محسوب می‌شود.

رم 4 گیگابایتی و عملکرد نسبتا سریع‌تر

رم گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند، اما در سمت مقابل آیفون 7 اپل از رم 2 گیگابایتی بهره‌مند است. در بررسی‌های مختلفی که صورت گرفته، سرعت عملکرد این دو اسمارتفون در مقایسه با یکدیگر دائما یک روند مشخص را نداشته است. برای مثال در برخی از بخش‌های ویدئوهای مقایسه‌ای منتشر شده در یوتیوب، سرعت عملکرد آیفون 7 از نسخه اسنپدراگونی گلکسی اس 8 بیشتر بوده است، اما در برخی شرایط دیگر اس 8 برتر از آیفون 7 عمل کرده است.

 این روند زمانی که نسخه اگزینوسی گلکسی اس 8 با آیفون 8 مقایسه می‌شوند، بیش از قابل لمس خواهد بود. برای مثال زمان بوت یا راه‌اندازی نسخه اگزینوسی گلکسی اس 8 در بررسی‌های ویدئویی چند ثانیه بهتر از سرعت بوت آیفون بوده و اجرای منوی تنظیمات، دایلر و اینستاگرام هم حالتی مشابه داشته است. به صورت کلی درست نیست که ادعا کنیم سرعت عمل اس 8 سامسونگ کاملا برتر از آیفون 7 است، اما در اغلب موارد این مسئله با تفاوت بسیار ناچیزی وجود دارد.

دوربین سلفی نسبتا بهتر

دوربین سلفی آیفون 7 از سنسوری 7 مگاپیکسلی تشکیل شده که به واقع کیفیت فوق‌العاده مناسبی را ارائه می‌کند. در سمت مقابل دوربین سلفی گلکسی اس 8 به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز است. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که کیفیت دوربین سلفی گلکسی اس 8 تا حدی نسبت به آیفون 7 بهتر است و تصاویر را با روشنایی و وضوح بیشتری ارائه می‌کند. پس از اگر به بیش از حد به کیفیت دوربین سلفی اسمارت‌فون خود اهمیت می‌دهید، خرید گلکسی اس 8 برایتان انتخاب معقولانه‌تری خواهد بود.

پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ بی‌سیم

این مسئله هم یکی دیگر از برتری‌های محسوس گلکسی اس 8 سامسونگ نسبت به آیفون 7 به شمار می‌رود. متاسفانه آیفون 7 به طور پیش‌فرض از شارژ بی‌سیم و شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند، اما گلکسی اس 8 از هر دو ویژگی مذکور پشتیبانی به عمل می‌آورد. بنابراین اگر این مسئله اهمیت می‌دهید، در انتخاب اس 8 شک نکنید.

اسکنر چشم، قابلیت تشخیص چهره و سنسور ضربان قلب

سامسونگ پرچمدار سال 2017 خود را به اسکنر عنبیه چشم (Iris Scanner)، قابلیت تشخیص چهره (Facial Recognition) و سنسور ضربان قلب (Heart Rate) مجهز کرده است که هیچ یک از آن‌ها در آیفون 7 اپل ارائه نمی‌شوند. بنابراین اگر به این ویژگی‌ها و سنسورها اهمیت می‌دهید، خرید اس 8 نسبت به آیفون 7 انتخاب بهتری خواهد بود.

سامسونگ بهتر است بخریم یا آیفون؟

 

قیمت سامسونگ s8 و آیفون 7 ؛ چقدر بودجه نیاز داریم؟

بدون تعارف مهمترین موضوع در خرید گوشی تناسب جیب ما و قیمت گوشی مورد نظر و به طور کلی به صرفه بودن تلفن همراهی است که میخواهیم بخریم ، در نتیجه به جای اینکه در آخر حرف از قیمت بزنیم همین ابتدا این موضوع را مطرح کردیم .

اگر میخواهید گوشی سامسونگ s8 دوسیم کارته و 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه گارانتی 18 ماهه را بخرید باید حداقل 2 میلیون و 300 هزار تومان کنار بگذارید .

اما اگر به آیفون 7 با حافظه 32 گیگابایتی و تک سیم کارت علاقه مند شده اید حدود 2 میلیون و پانصد هزارتومان و برای حافظه های 128 و 256 گیگاباتی به ترتیب 3 میلیون و 3میلیون چهارصد هزار تومان باید پرداخت کنید.

دوربین

بهتر است همین ابتدا بگوییم که آیفون XR دارای یک دوربین 12 مگاپیکسل با قابلیت لرزش گیر و فوکوس خودکار است. خب برویم به سراغ بقیه موارد، همه دستگاه‌ها دارای دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با قابلیت لرزش‌گیر، تشخیص فاز، فوکوس خودکار و زوم اپتیکال دو برابر هستند که از این نظر، قطعا عکس‌های راضی کننده‌ای را در محیط‌های حتی با نور کم می‌گیرند. اما برای جمع‌بندی، می‌توان گفت که آیفون‌ها عکس‌های با کیفیت‌تری می‌گیرند.

سیستم عامل

این قسمت جدال انگیزترین بخش برای انتخاب میان آیفون‌ها و گوشی‌های سامسونگ است، مخصوصا با معرفی نسخه‌های IOS12 و Android 8 Oreo که از هر نظر رابط کاربری آسان و دلچسبی را فراهم می‌کنند. از قابلیت‌های جالب آی او اس می‌توان به قابلیت انیموجی اشاره کرد که با افزایش محبوبیت آن، تحت نام AR Emoji ، در گوشی‌های سامسونگ هم مورد استفاده قرار گرفت. در نهایت اگر بخواهیم جمع‌بندی صادقانه‌ای درباره سادگی کاربری این سیستم عامل‌ها داشته باشیم، می‌توان با احترام کامل به آی او اس، اندروید را برنده اعلام کرد.

باتری

به طور خلاصه می‌توان گفت که اپل تلاش بسیاری برای افزایش میزان شارژ دهی باتری‌های خود کرده و تقربیا موفق هم شده، اما همچنان شارژدهی گوشی‌های سامسونگ بهتر از آیفون است. اطلاعات بیشتر درباره میزان شارژدهی هر مدل را می‌توانید با بررسی جدول زیر بدست آورید.

به عنوان جمع‌بندی لازم است بگوییم که پرچم‌دارای اپل و سامسونگ را نمی‌توان به این راحتی‌ها به صورت کلی برتر از دیگری دانست، اگر چه در هر بخش، ممکن است یکی بهتر از دیگری باشد. مورد دیگر هم اختلاف قیمت میان محصولات اپل و سامسونگ است. به طور کلی آیفون‌ها قیمت بالاتری نسبت به رقیبشان دارند و از این نظر، شاید بتوان از بعضی برتری‌های آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

در آخر برای بررسی دقیق‌تر میان این پرچم‌داران، جدولی از مشخصات آن ها را در زیر مشاهده می کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

برای تغییر جی میل در بازی پابجی موبایل چکار کنیم؟

آموزش تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)، چگونه می توانیم جیمیل بازی پابحی را تغییر دهیم؟

شما برای این که بتوانید جیمیل متصل به پابجی موبایل خود را تغییر دهید باید این بازی را حذف کنید و با جیمیل جدید آن را نصب کنید، مشخص نیست که روش منطقی تری برای این کار وجود دارد یا خیر، اما tencent games تا کنون راهی برای این کار ارائه نکرده است، شما اگر اکانت مهمان متصل به پابجی خود دارید باید آن را به اکانت فیس بوک متصل کنید تا داده های شما پاک نشود. در این بخش از آموزش بازی پابجی در ایموجو به آموزش تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

نحوه تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

بعضی اوقات برای بازیکن های پابجی موبایل مشکلاتی پیش می آید و آن ها نیاز به تغییر جیمیل در پابجی موبایل می باشند، Tencent games تا حالا به صورت قانونی راه حلی برای این مشکل ارائه نکرده است، اما ما توانسته ایم راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم و در این پست برای شما ارائه کرده ایم.

در گزارش ها دیده ام که یکی از کاربر ها گفته است که در فصل گذشته پابجی موبایل من کارت RP را خریداری نکردم زیرا در اکانت جیمیل من پیام آمد که امکان اضافه کردن کارت جدید ممکن نیست برای همین من نیاز تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل را احساس کردم. اما نمی توانستم بفهمم که چگونه تغییر جیمیل در پابجی موبایل انجام می شود.

همان گونه که می بینید این مشکل برای خیلی از کاربر ها پیش آمده است. اما خوب راه حل منطقی برای آن وجود ندارد. ممکن است این راه برای شما کمی گیج کننده باشد.

نحوه تغییر جیمیل در بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

راه های تغییر جیمیل در پابجی موبایل

تنها راه یافت شده برای تغییر جیمیل در پابجی موبایل را در این پست ارائه کرده ام. برای این کار باید پابجی موبایل را حذف کنید.

-به پلی استور روی جستجوگر کامپیوتر شخصی بروید.

-با آدرس ایمیل مورد نیاز خود وارد گوگل خود شوید.

-پابجی را پیدا کنید و روی نصب آن کلیک کنید و دستگاهی را که می خواهید روی آن نصب کنید را انتخاب کنید.

پس از نصب پابجی از راه دور، به حالت عادی وارد بازی شوید و باید با حساب صحیح جیمیل خود در ارتباط باشید، من فقط همین راه حل را برای تغییر جیمیل در Pubg Mobile می شناسم، این مشکلی است که من راه آن را می دانم و گوگل واقعا باید آن را بر طرف کند.

به خاطر داشته باشید، اگر از یک حساب مهمان در پابجی استفاده می کنید، لازم است که آن را به یک فیس بوک، توییتر یا یک گزینه دیگر موجود پیوند دهید زیرا این کار باعث حذف حساب مهمان شما می شود.

در این آموزش به نحوه تغییر چمیل در بازی پابجی موبایل پرداختیم. امیدواریم که این مطلب نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای دیگر آموزش های بازی می توانید به سایت مجله بازی موبایل ایموجو مراجعه فرمایید.

منبع مطلب : https://emojo.ir/gmail-change-pubg-mobile/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

دانلود رایگان بازی fall guys رایگان+ معرفی جامع و کامل بازی فال گایز

بازی fall guys یک بازی indie می باشد، البته می توان ان را در دسته بازی های نبرد رویال نیز قرار داد. این بازی در ۴ آگوست منتشر شده است. یکی از جذابیت های بزرگ این بازی حالت های متنوع در مسابقات آن می باشد. حتی شما می توانید مسابقه ها را به صورت تیمی انجام دهید و لذت بیشتری از بازی fall guys ببرید. در ادامه این مقاله از سایت مجله بازی موبایل ایموجو با ما همراه باشید تا بیشتر با این بازی و قابلیت های آن آشنا شوید. 

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی و راهنمای بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile)

معرفی بازی fall guys: ultimate knockout

ما در این پست تصمیم داریم به معرفی بازی fall guys بپردازیم. بازی fall guys یک بازی جذاب و نبرد رویال با ۶۰ نفر می باشد. گسترش دهنده بازی fall guys کمپانی mediatonic می باشد و توسط شرکت devolver digital منتشر شده است. این بازی فقط به صورت چند نفره انجام می شود. شما می توانید این بازی را روی پلت فرم های کامپیوتر های شخصی و پلی استیشن امتحان کنید.

هر چند سال یک بار، در روز های خواب آور تابستان یک بازی indie منتشر می شود و یک حرکت سورپرایز کننده برای گیمر ها ایجاد می کند. یک بازی به اسم rocket league در سال ۲۰۱۵ با همین مضمون منتشر شد. اما امسال بازی fall guys این نقش را ایفا می کند. بازی fall guys در ۴ آگوست منتشر شد.

بازی fall guys شایان ستایش، دوست داشتنی و آسان برای یادگیری می باشد اما این ها باعث نمی شود که fall guys به یک بازی کم ریسک تبدیل شود. بازی fall guys علی رغم ظاهرش یک بازی نبرد رویال می باشد. در بیشتر مسابقه ها، من به دنبال لذت بردن هستم و دوست دارم جشن برنده شدنم را قبل از پیروزی بگیرم. بازی کردن در بازی fall guys واقعا لذت بخش می باشد.

هر دور از بازی fall guys با ۶۰ بازیکن شروع می شود که بسیار هیجان انگیز می باشد. تنها سی بازیکنی که اول به خط پایان برسند به دور بعدی راه پیدا خواهند کرد. بازیکن های fall guys به صورت اتفاقی از بین سطوح مختلف انتخاب می شوند. هر سطح بازیکن های بیشتری را تا مرحله نهایی از بین می برد، تا جایی که افراد انگشت شماری برای دور آخر می مانند.

شخصیت های fall guys و کلیت گیم پلی آن

یکی از زیبایی های این بازی این است که پیچیده نیست، همین موضوع آن را برای همه در دسترس قرار می دهند. بازیکن ها در اطراف شخصیت های خود حرکت می کنند و دکمه هایی دارند که با استفاده از آن ها می توانند با شخصیت خود پرش، شیرجه و گرفتن را انجام دهند. حال بحث این جاست که بین این ۶۰ نفر چه کسی موفق تر خواهد بود.

البته یک موضوع هست که این بازی را کمی ضعیف کرده است و آن هرج و مرج زیاد داخل بازی می باشد . فرض کنید که یک دفعه ۶۰ نفر به داخل بازی می آیند و به رقابت با یکدیگر می پردازند. رقبا سعی می کنند یک دیگر را به لبه سکو ببرند تا رقیب را حذف کنند و خود به تنهایی زنده بمانند.

شخصیت های fall guys و کلیت گیم پلی آن

گیم پلی  و دانلود بازی fall guys

انواع مختلفی از سطوح در بازی fall guys وجود دارد. مسابقه ها (Races) بیشتر از انواع دیگر سطوح مورد توجه می باشند. گاهی اوقات ممکن است شما در چندین مسابقه پیاده روی شرکت کنید. گیم پلی بازی fall guys جالب می باشد، شما در بازی تیغه فن های بزرگی را خواهید دید که سعی می کنند شما را به عقب باز گردانند. علاوه بر این ممکن است تکه هایی میوه ای بزرگی به سمت پایین بیایند و سعی کنند شما را له کنند مگر این که شما از دست آن ها فرار کنید، یا ممکن است کاشی های زیر پای شما خرد شوند. خلاصه در گیم پلی بازی fall guys تله های زیادی در راه شما می باشد.

به نظر من پایه اصلی بازی fall guys بیش از حد به مسابقات پا متکی است. در گیم پلی بازی fall guys راه های خوبی برای کاهش جمعیت در ابتدای مسابقه هستند، اما وقتی شما چند بار این مرحله ها را طی کنید، مسیر های آسان را برای بازی کردن یاد خواهید گرفت.

سطح های هیجان انگیز، سطح هایی است که به عنوان یک رقابت استقامتی عمل می کند، مانند Block Party که همه در کنار یکدیگر قرار دارند و مجموعه ای از دیوار ها در اطراف آن قرار دارند و بازیکن ها را وادار می کنند تا به شکلی فزاینده و کوچک حرکت کنند. شما باید از راه شکاف ها رد شوید، در آخرین لحظه شیرجه رفتن از این شکاف جالب است.

گیم پلی بازی guys fall: سطوح دیگر

سایر سطوح در بازی fall guys بازیکن ها را برای رسیدن به یک هدف به تیم ها تقسیم می کنند. شما با برنامه ریزی با هم تیمی هایتان می توانید به هدف هایتان دست پیدا کنید. فقط باید حواستان باشد که اشتباه کوچک باعث ضعیف شدن تیم شما خواهد شد و به دشمن ها اجازه می دهد آسیب زیادی به شما بزنند.

در حالت egg scramble، تیم ها در مرکز نقشه برای تعداد زیادی تخم مرغ می جنگند، تا جایی که می توانند از دشمن ها می گیرند و آن ها را در سبد تیم خود قرار می دهند. در یک نوع دیگر بازی fall guys تیم ها توپ  هایی را به سمت خط پایان می برند و شما می توانید مانع بردن توپ تیم های مقابل شوید و راه آن ها را مسدود کنید. نکته منفی این بازی این است که شما اگر آشنایی در بازی نداشته باشید با تیم های دیگر بازی کنید باید با افراد غریبه این کار را انجام دهید که هیچ هماهنگی ای با آن ها نخواهید داشت. این موضوع باعث افزایش احتمال باخت شما خواهد شد.

گیم پلی بازی guys fall: اتفاق های تصادفی

تیم بندی شما در بازی fall guys به صورت تصادفی می باشد. اما گیم پلی بازی fall guys بعضی اوقات به قدری احمقانه  می باشد که ممکن است به دلیل حماقت هم تیمی هایتان از بین بروید. اما برای خود من زیاد مهم نمی باشد، زیرا پس از زنده شدن دوباره ادامه می دهم و سعی می کنم از بازی نهایت لذت را ببرم.

بهتر است بازی fall guys در دوز های کوچک باشد و روزانه یک ساعت امتحان شود. اما مطمئن باشید در این یک ساعت شما لذت فراوانی از بازی کردن fall guys خواهید برد و تجربه خوبی را برای شما خواهد ساخت.

انواع رقابت های بازی fall guys: races

هدف در این نوع رقابت های بازی fall guys رسیدن به خط پایان می باشد. فقط دو تا سه بازیکن می توانند به آن جا برسند. زمانی که آخرین بازیکن مجاز برسد سایر بازیکن ها حذف می شوند.

  • dizzy heights- بازیکن ها باید روی توپ های افتاده و ورقه های چرخان حرکت کنند و بازی کنند.
  • the whirlygig- بازیکن ها باید از تیر های چرخان دور شوند و از نزدیک شدن به پیشران ها خود داری کنند.
  • see saw- بازیکن ها باید از روی اره های حساس به وزن عبور کنند. این حالت شامل رقیب هایی است که برای پیشرفت در مسابقه به هم کمک می کنند.
  • tip toe- بازیکن ها باید یک مسیر پنهان در کاشی های مربعی پیدا کنند که کاشی ها از بین می روند.
  • gate crash- بازیکن ها باید روی دروازه هایی که باز و بسته می شوند، حرکت کنند.
  • fruit chute- بازیکن ها باید روی یک تسمه نقاله بزرگ که میوه های بزرگ روی آن پرتاب می شود، حرکت کنند.
  • door dash- بازیکن ها باید از یک سری در ها که پرتاب می شوند بگذرند و برای این کار باید آن ها را بشکنند، که ممکن است در این حین دچار افتادگی شوند. هر ردیف در ها کوتاه تر از ردیف قبلی هستند و درب های واقعی کمتری دارند.
  • slime climb – بازیکن ها باید از این دور بگذرند و سعی کنند که سقوط نکنند. زیرا در این حالت سقوط به لجن باعث از بین رفتن فوری خواهد شد. در طول دوره بازیکن ها باید از چرخاندن چکش، بلوک های کشویی و خراب کردن توپ ها خود داری کنند.
  • hit parade-بازیکن ها برای رسیدن به خط پایان باید از خوردن به توپ های خرد کننده خودداری کنند.

انواع رقابت های بازی fall guys: races

انواع رقابت های بازی fall guys: survival

  • roll out- بازیکن ها باید در بالای یک سکوی گردان بمانند. این سکو به بخش های مختلفی تقسیم می شود که هر کدام موانع و جهت چرخش خود را دارند. وقتی بازیکنان کافی در خط سقوط کنند و از بین بروند، بازیکن های باقی مانده واجد شرایط می شوند و به مرحله بعدی می روند.
  • jump club- بازیکن ها روی یک سکوی دور ایستاده اند. مکانیسم در مرکز سکو دارای بازو های در حال چرخش است. با چرخش بازو ها و حرکت در امتداد سکو، بازیکن ها باید از روی آن ها پرش کنند تا به داخل لجن پرت نشوند و از بین نروند.
  • block party- بازیکن ها روی یک سکوی بزرگ ایستاده اند. بلوک های مختلفی از اشکال و اندازه های مختلف سکوی موجود را مورد حمله قرار می دهند، برای این که بازیکن ها به لجن نیافتند باید از خوردن به آن خود داری کنند.
  • perfect match- بازیکن ها باید یادداشت کنند که میوه با کاشی مطابقت دارد. بعد از شمارش معکوس، بازیکن ها باید روی کاشی ایستاده که میوه نمایش داده شده روی صفحه را در خود نگه می دارد. تمام کاشی های دیگر ناپدید می شوند و باعث می شوند همه بازیکنانی که روی آن ها ایستاده اند وارد لجن شوند و از بین بروند.
  • tail tag- برخی از بازیکن ها مسابقه را با دم شروع می کنند. هدف این است که مسابقه را با در دست داشتن دم تمام کنید. بازیکن هایی که دم ندارند می توانند دم بکشند و سرقت کنند، افرادی که از قبل با دم می باشند باید از برخورد با سایر بازیکن ها خود داری کنند. وقتی تایمر تمام می شود، تمام بازیکن های بدون دم باید حذف شوند.

انواع رقابت های بازی fall guys: تیمی

بازیکن ها به صورت مساوی به دو یا چند تیم تقسیم می شوند. هر بازی تیم های مشخص و غیر قابل تغییر خواهد داشت. بازی های دو ترم به دو دسته آبی و زرد تقسیم می شوند. بازی هایی که تیم سوم دارند آن را به رنگ قرمز نشان خواهند داد. تیم چهارم نیز به رنگ سبز می باشد.

  • team tail tag- این نوع مسابقه نوع تیمی حالت انفرادی همین حالت می باشد، بازیکن ها به ۴ تیم تقسیم می شوند و تیم با حداقل تعداد دم در پایان حذف می شوند.
  • egg scramble- این نوع از مسابقه ها از ۳ تیم تشکیل شده است. هر تیم دارای یک لانه است، مرکز عرصه یک تخم مرغ قرار گرفته است. تیم ها باید تخم مرغ جمع کنند و آن ها را در لانه های خود قرار دهند. تخم های طلایی امتیاز بیشتری دارند و این به دلیل استاندارد بودن آن ها می باشد. در پایان مسابقه تیمی که کمترین تخم مرغ را داشته باشد، حذف خواهد شد.
  • hoopsey daisy- این یک بازی است که از ۳ تیم تشکیل شده است. قلاب های سفید در این عرصه ظاهر می شوند و بازیکن ها برای کسب امتیاز برای تیم خود باید برای فرار از آن ها پرش یا شیرجه بزنند. قلاب های طلا گاهی اوقات امتیاز بیشتری را ارائه می دهند. در پایان مسابقه، وقتی تایمر به پایان می رسد، تیمی که کمترین امتیاز را داشته باشد حذف می شود.
  • jinx- این یک بازی متشکل از ۲ تیم است. در شروع مسابقه، یک بازیکن از هر تیم به طور تصادفی انتخاب می شود تا jinxed شود، یک دود بنفش اطراف بازیکن پخش می شود. وقتی این اتفاق به طور کامل برای یک تیم بیافتد، آن تیم حذف خواهد شد.

رقابت های بازی fall guys: تیمی با توپ

  • fall ball- این یک بازی متشکل از ۲ تیم است. این مسابقه مانند یک مسابقه فوتبال تنظیم شده است و بازیکن ها برای زدن دو توپ غول پیکر به سمت دروازه تیم مقابل باید شیرجه بزنند و پرش کنند. وقتی تیم یک گل به ثمر برساند، توپ دوباره در مرکز زمین قرار می گیرد. در آخر مسابقه، وقتی تایمر تمام می شود، تیمی که کمترین امتیاز را داشته باشد حذف می شود.
  • rock N roll- این یک بازی است که از سه تیم تشکیل شده است. تیم ها باید در مقابل هم کار کنند تا توپ غول پیکر را به سمت دروازه پرتاب کنند، وقتی دو تیم با موفقیت به هدف برسند، تیم باقی مانده شکست می خورد و حذف می شود.
  • hoarders- این یک بازی می باشد که ۳ تیم در آن شرکت می کنند. آرنا به سه قسمت تقسیم می شود و هر قسمت به رنگ تیم آن قسمت در می آید. ۷ توپ غول پیکر در عرصه ورزش حاضر است. بازیکن ها باید توپ ها را به منطقه تیم خود هل دهند و از سرقت آن ها توسط تیم های دیگر جلوگیر کنند. تیمی که کمترین تعداد توپ را در تمام شدن تایمر داشته باشد، از بین خواهد رفت.

 قسمت های آخر مسابقات

در بازی fall guys وقتی بازیکن های کافی حذف شدند و فقط تعداد معدودی باقی ماندند، دور نهایی اغاز خواهد شد، برنده این بازی ها، برنده کلی اعلام خواهند شد.

  • fall mountain- بازیکن های باقی مانده مسابقات باید، یک دوره مانع پر از توپ های در حال افتادن و چکش ها را رد کنند تا به صدر برسند. اولین بازیکنی که به بالا برسد برنده بازی خواهد شد.
  • hex a gone- این یک دور نهایی است. این مسابقه شامل چندین عرشه کاشی شش گوشه است. ایستادن روی کاشی باعث می شود که پس از یک تاخیر کوچک ناپدید شور. اگر کاشی ها از قبل تخریب شده باشند، بازیکن به زیر عرشه می روید. هدف این است که برنده در لجن ها نیفتد. وقتی همه بازیکن ها دیگر در لجن افتادند آخرین نفری که مانده است، برنده اعلام می شود.
  • royale fumble- این یک مسابقه نهایی می باشد با مضمونی شبیه به tail tag می باشد. یک بازیکن با دم شروع می کند که دیگران باید از آن بگیرند. در پایان دور وقتی تایمر تمام می شود. هر کس با دم باقی بماند برنده خواهد شد.
  • jump showdown- این یک مسابقه نهایی در راستای پرش کلاب می باشد. اما بازو های اسپینر در این حالت دو برابر است و یک از ۸ سیستم عامل به طور تصادفی در لجن سقوط می کند تا تنها یک سکو باقی بماند. هنگامی که تمام بازیکن ها به لجن افتاده اند آخرین بازیکن زنده مانده برنده اعلام می شود.

 قسمت های آخر مسابقات بازی

دانلود بازی fall guys: ultimate knockout 

در قسمت قبلی، به معرفی fall guys روی پلت فرم کامپیوتر پرداختیم، حال می خواهیم در ادامه پست به معرفی بازی fall guys: ultimate knockout روی پلت فرم پلی استیشن بپردازیم. در بازی fall guys گروهی از شرکت کنندگان در رقابت به صورت آنلاین شرکت می کنند و یک نفر پیروز می ماند. مانند پلت فرم کامپیوتر های شخصی در پلی استیشن نیز تعداد شرکت کننده ها ۶۰ نفر می باشد.

بازی در حالت آنلاین گسترده می باشد، شما می توانید در چالش های مختلف شرکت کنید و به دنبال این باشید که به مرحله بعدی بازی بروید. چالش های موجود در این بازی به صورت رقابتی و تعاونی می باشد. در برخی چالش ها شما می توانید تیم تشکیل بدهید و با همکاری آن ها در چالش ها برنده شوید.

در کل بازی fall guys بسیار دلپذیر می باشد، در این بازی سعی شده است که محتویات زیادی گنجانده شود تا شما بتوانید از آن نهایت لذت را ببرید.

همچنین شما می توانید این بازی را در گوشی های اندروید و آیفون استفاده کنید. لینک دانلود این بازی از وبسایت های گوگل پلی و اپل در زیر قرار داده شده است که شما می توانید با مراجعه به آن ، این بازی زیبا را دانلود و لذت ببرید.

دانلود بازی fall guys: ultimate knockout از گوگل پلی

دانلود بازی fall guys: ultimate knockout از اپ استور

با مراجعه به سایت ایموجو علاوه بر اینکه شما می توانید با آموزش انواع بازی های موبایلی به صورت کامل آشنا شوید، می توانید با مراجعه به بخش اخبار بازی سایت از تازه ترین و جدیدترین اخبار بازی روز دنیا نیز اطلاع پیدا کنید.

منبع : https://emojo.ir/introducing-game-fall-guys/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind

آموزش تیراندازی در پابجی موبایل ، نشانه گیری دقیق و شلیک اتوماتیک

با آموزش تیراندازی در پابجی موبایل (PUBG Mobile)، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. بهترین بازیکنان پابجی موبایل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند.

نحوه تیراندازی در بازی پابجی موبایل

این مطلب حاوی نکاتی در مورد آموزش تیراندازی در پابجی موبایل است. هنگامی که PUBG برای Android و iOS منتشر شد، بازیکنان نگران این بودند که چگونه گیم پلی پابجی با کشیدن و ضربه زدن انجام می شود. توسعه دهندگان (Tencent) قطعاً PUBG را روی تلفن همراه بسیار بصری و آسان تر از سایر سیستم عامل ها ساخته اند. بازی کردن با بازی موبایلی پابجی موبایل می تواند در مقایسه با سایر سیستم عامل ها ساده تر و راحت تر باشد، دقیقاً روشی که توسعه دهندگان آن، در نظر گرفته اند.

با راهنمایی های این مطلب، شما می توانید به راحتی یاد بگیرید که شلیک و هدف خود را دقیق تر، نشانه گیری کنید. نکات زیر به بازیکنان جدید و با تجربه کمک می کند.

نکاتی در مورد شلیک اتوماتیک و تیراندازی در پابجی موبایل

تغییر کنترل بازی، این امکان را برای بازیکنان فراهم آورده است که از طرح و تنظیم پیش فرض PUBG Mobile فاصله بگیرند، مزایای استفاده از تنظیمات و سفارشی سازی آن ها، با توجه به بهتر شدن سبک بازی و به طور کلی، مهارت بازیکنان است. به طور پیش فرض، دو دکمه برای شلیک وجود دارد، یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست. وجود فقط یک دکمه برای تیراندازی می تواند یک نقص محسوب شود. با رفتن به Settings–Controls—Customize می توانید بازی را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال می توانید هر دکمه را بکشید و در یک موقعیت بهتر قرار دهید. بازیکنان همچنین می توانند وضوح تصویر را کاهش یا افزایش و اندازه هر دکمه را نیز تغییر دهند.

بهترین بازیکنان پابجی موبایل، همیشه از یک طرح سفارشی برخوردار هستند که بدون شک به دقت بیشتر، در هنگام هدف گیری یا شلیک و به سرعت بیشتر در هنگام حرکت کمک می کند؛ در حالی که از از برخورد تصادفی بر روی دکمه های اشتباه نیز جلوگیری می نماید‌.

نکاتی در مورد تیراندازی در پابجی موبایل

چگونه در پابجی موبایل نشانه گیری دقیق تری داشته باشیم؟

برای این که بتوانید به هنگام تیراندازی در PUBG Mobile، نشانه گیری دقیق تری داشته باشید باید از شرایط مختلف شلیک در شرایط مناسب استفاده کنید. به عنوان مثال حالت اتوماتیک شلیک زمانی استفاده می شود که هدف به شما نزدیک است یا حالت تک تیر برای شلیک به سمت اهدافی است که در فواصل دور قرار دارند.

الگوهای Recoil در تیراندازی پابجی موبیال

فرض کنید با اسلحه ای نقطه مشخصی را نشانه گرفته اید، سپس دست خود را کامل روی ماشه می‌گذارید، شکل و طرحی از گلوله که روی دیوار شکل می‌گیرد به اصطلاح Recoil Pattern نامیده می‌شود. الگوهای Recoil به بازیکنان کمک می کنند تا بهتر هدف خود را نشانه گیری کنند، زیرا می دانند هنگام شلیک به صورت خودکار یا در تک تیر، چقدر سلاح به عقب می رود. از آنجا که هر تفنگ الگوی بازیابی خاص خود را دارد، این امر نیاز به آزمایش و تمرین در حالت Training بازی دارد.

حالت شلیک (Firing) و شلیک اتوماتیک

حالت شلیک (Firing) را بررسی و تنظیم کنید. بسیاری از بازیکنان پابجی موبایل، حالت شلیک یک سلاح را فراموش می کنند. بازیکنان در سیستم عامل های دیگر همیشه مراقب حالت شلیک خود هستند، زیرا این امر می تواند روی دقت هدف گیری، تاثیر قابل توجهی بگذارد. این امر کنترل اسلحه را در هر موقعیت جنگی آسانتر می کند و یکی از ساده ترین راه هایی است که بازیکنان می توانند به راحتی شلیک کنند. از تک تیر، برای تیراندازی از فواصل دور، از شلیک های پشت سر هم برای تیراندازی از فواصل متوسط و از شلیک خودکار برای تیراندازی از فواصل نزدیک استفاده کنید.

تیراندازی در پابجی موبایل: تیراندازی از راه دور

برای تیراندازی به اهداف در فواصل دور، از حالت تک تیر استفاده کنید. در این حالت لگد اسلحه کمتر می شود.

جهت استفاده از هر دو دکمه ی شلیک برای تیراندازی از راه دور، یک انگشت شست برای شلیک باید روی یک دکمه، قرار گیرد و دیگری برای جابجایی دوربین استفاده شود. این امر به ویژه برای دشمنانی که هنگام شلیک شروع به حرکت می کنند بسیار کاربردی است.

تیراندازی در پابجی موبایل: تیراندازی از راه نزدیک

برای تیراندازی به اهداف در فواصل نزدیک، حالت شلیک را بر روی اتوماتیک قرار دهید. در این حالت می توانید در کمترین زمان ممکن تعداد تیر بیشتری به سمت هدف خود شلیک کنید. در فواصل نزدیک، ترجیح این است که شخصیت خود را هنگام شلیک کردن حرکت دهید، مخصوصاً به این دلیل که برخی دشمنان در یک خط مستقیم شلیک می کنند. بعضی اوقات، بازیکنان باید هنگام حرکت شخصیت خود، شلیک کنند.

شلیک به سمت یک هدف در حال حرکت

 هنگام شلیک یا تیراندازی دشمنان در حال حرکت، در صورت ثابت بودن، دوربین را حرکت دهید. زیرا حرکت دوربین، سریعتر از تلاش برای حرکت شخصیت است.

در موارد دیگر، تیرانداز، فقط با حرکت دوربین، بازیکنان را هدف قرار می دهد. با تعیین نقطه ی هدف گیری، مشخص می شود که کدام یک از این دو روش برای تیراندازی بهتر است. راه سوم، انجام هر دو روش، مکث لحظه ای، حرکت دادن شخصیت و تیراندازی یا حرکت دوربین و شلیک به سمت هدف است.

در این مطلب از مجموعه مقالات آموزش بازی سایت ایموجو به آموزش نحوه تیراندازی در بازی پابجی موبایل پرداختیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. همچنین با مراجعه به مجله بازی موبایل ایموجو می توانید از تازه ترین اخبار بازی های روز در دنیا اطلاع پیدا کنید.

منبع : https://emojo.ir/pubg-mobile-shooting/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
goldmind