لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 4 استوک یکی از محصولات فروشگاه اینترنتی ژینال است که در دسته بندی لپ تاپ سرفیس مایکروسافت و لپ تاپ های استوک این سرفیس پرو به صورت تبلت شو هست , و به شما این امکان را می دهد که کیبرد را جدا کرده و به صورت تبلت از آن استفاده کنید.

کانفیگ های مختلفی از این دستگاه در بازار موجود است. سرفیس پروهای 4 صفحه نمایش 12.3 اینجی و وزن حدود 1.2 کیلوگرمی دارند. برای کسب اطلاعات کامل در مورد لپ تاپ سرفیس پرو 4 مایکروسافت استوک که در دسته بندی لپ تاپ سرفیس مایکروسافت https://zhinal.com/product-category/laptop/microsoft-laptop/ فروشگاه ژینال https://zhinal.com/ منتشر شده است از لینک مستقیم زیر کمک بگیرید.

لینک مستقیم: https://zhinal.com/product/surface-microsoft-pro4/

مشخصات لپ تاپ سرفیس پرو 4 مایکروسافت Surface Pro 4

در جدول مقایسه لپ تاپ سرفیس پرو 4 و پرو 3 به خوبی بسیاری از مشخصات جذاب این تبلت مایکروسافت را مشاهده کردید.

مشخصات ظاهری تبلت سرفیس پرو 4 مایکروسافت

سرفیس پرو 4 دارای صفحه نمایشی 12.3 اینچی با رزولوشن بسیار بالاست. به همین دلیل این تبلت مایکروسافت می‌تواند محصول بی نظیری برای کارهای گرافیکی باشد. وزن 786 گرمی آن در کنار ابعاد بسیار نازک لپ تاپ از دیگر ویژگی های جذاب این سرفیس است. پرو 4 را می‌توانید ساعت‌ها با خود حمل کنید و متوجه حضورش نشوید. کیبورد سرفیس پرو 4 به آسانی جدا می‌شود و شما می‌توانید به عنوان تبلت از آن استفاده کنید.

مشخصات فنی لپ تاپ سرفیس پرو 4

زمان‌هایی که در سفر هستید و یا دسترسی به پریز برق ندارید، این تبلت برای شما معجزه می‌کند. عمر باتری Surface Pro 4 بسیار بالاست و می‌تواند 9 ساعت شارژ نگه دارد. یعنی اگر باتری آن را پر شارژ کنید می‌توانید بیشتر از 9 ساعت با آن فیلم آموزشی ببینید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

هارد SSD 128 سرفیس پرو 4 فضای ذخیره سازی بسیار خوب و سرعت عملکرد بالایی را به شما هدیه می‌دهد. به سادگی می‌توانید رم و هارد این سرفیس را ارتقا دهید و از کارایی بالاتر آن لذت ببرید.